Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli nastąpilo zsumowanie i teraz masz 320 postów pod rejestrowanym profilem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok, zobacz moj komentarz powyzej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to mamy kolejne moje stwierdzenie które przypadlo Ci do gustu - może trochę się zagalopowałem:) ale wypowiedziałem się dość obrazowo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dobrze się wypowiedziales;) I wiesz co guzik mnie interesuje co inni o tym myślą,  ja lubię te swoją fascynację.  A i o tym ze on jest za ta "szyba" tez całkiem nieźle  zabrzmialo;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czasem odzywa się we mnie " poetycka dusza " - a tą rejestracją zaskoczyłas wszystkich - mnie też - dzięki:) - tylko nie zniknij tak szybko jak " seniorka " czy inne osoby

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko nie pozbedziecie się mnie tak łatwo mogę Cię zapewnic;)) A przypomniał mi się ten Twój wiersz - naprawdę mi się podobał - trafiłeś z nim w punkt:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
kiedyś pewnej adresatce w zmienionej formie też się podobał:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Darek czy Ty też masz wrażenie jakbys pisał z nastolatka?
1 ... 138139140141142143144 ... 186