Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Jola
Może nie ma wiele z mężczyzny:))), ale za to jakie spojrzenie! :)):D

😉

Pozdrawiam! ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
 Hehe przeslodki zwierzak Jolu;))) A co sądzisz o Luisie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ehh Darrio szkoda, że nie ma Cie na forum, bo nawet nie mam z kim pogadać - taka pustka

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej, czyżbyś się za mną stęskniła:) -wyczerpał mi się mój limit netu i czekałem na nowy cykliczny pakiet

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
da®®io napisał/a
hej, czyżbyś się za mną stęskniła:) -wyczerpał mi się mój limit netu i czekałem na nowy cykliczny pakiet
No pewnie bo strasznie nudno było, tylko Jola wpadala od czasu do czasu;)) Pogratulowała mi rozwinięcia wątku - to bylo bardzo mile z jej strony;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Masz niewylaczone to zielone światełko;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak chcesz to ciągnij ten wątek z Jolą bo ja wypadłem z rytmu:) a może nieco odpocznijmy od LuisaRo, i pośmiejmy się na innym wątku z innego Louisa de Funesa

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale wiesz Jola rzadko tu wpada więc wole pisać z Tobą. A poza tym nie pisaliśmy przez tydzień więc troszke odpocząleś;)) Ok popisze z Tobą o Funesie ale potem Ty popiszesz ze mną o Luisie;)
1 ... 141142143144145146147 ... 186