Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wyobrażasz sobie reklamówkę w naszej tv z Luisem reklamującym golarki znanej firmy?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj taak ale byłoby superr;)) Laski pewnie by piszczaly:)) Ale gdzieś czytałam ze on ponoć juz coś reklamował w telewizji meksykanskiej:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

jak Luis nie będzie sie golic to doprowadzi się do takiego stanu:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ej no bez przesady , napewno do tego nie dojdzie:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Podobało mi sie jak chodził ubrany w telce zwłaszcza w tych marynarkach - świetnie  się prezentowal, no i oczywiście w mundurze wojaka:)) Nie wiem jaki styl ma prywatnie ale na pewno  też całkiem  niezły; ))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Moze nawet podobny do tego z tych filmików na youtubie:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

tutaj jest w takim sportowym " garniaku "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak ale to zdjęcie bylo robione na potrzeby pewnego serialu, gdzie wcielał się uwaga - w handlarza kobietami ;p
1 ... 158159160161162163164 ... 186