Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale tutaj to moge śmialo rzec, że móglby zagrać agenta 007 - Jamesa Bonda;))

Nadawałby się do tej roli;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
No tak ale to zdjęcie bylo robione na potrzeby pewnego serialu, gdzie wcielał się uwaga-w handlarza kobietami ;p
dobrze ze czasem grywa czarne charaktery bo widzowie chca poznawac talent aktorów w różnych wcieleniach - ciekawą role ma w tym serialu " Pantera "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak dokładniej  to on gra szefa organizacji która zajmuje się  handlem kobietami. A co powiesz na ten mój pomysł z Bondem? Jak Ci się  on widzi w tej roli?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jesli jest dobrym aktorem to poradzi sobie w każdej roli - ja tutaj go widzę w roli z filmu " faceci w czerni " tropiących obcych kosmitów

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O w sumie też racja - mógłby się wcielić w jednego z nich, który tropilby istoty z innej galaktyki:)) Ale jako Bond napewno podbilby serca wielu kobiet, pasują do niego role policjantow, i takich różnych agentow:)) Te zdjęcia które zamieściłam powyżej pochodzą z jego zeszłorocznej produkcji - serialu "Nieposkromiona". Jak widać nie stracił na atrakcyjnosci;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Pamiętasz pytałeś mnie czy on obecnie nadal jest taki czarujący jak wtedy gdy zaczęlam się nim interesować i jak widać jest;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Czytaleś Darku moje posty?
1 ... 159160161162163164165 ... 186