Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No coż zawsze obudze się w ciekawym momencie. Szkoda że to tylko sen;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Zapewniam Cię że mówię zupełnie serio:) Jeszcze nigdy nie miałam z nim takiego snu by mnie w nim calowal:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Warto było przeżyć taaki sen;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak w tej piosence " czy to jawa, czy sen " sny imaginujemy sobie w tzw. fazie REM i występuje ona niedługo przed przebudzeniem i dlatego najczęściej sny są niedośnione:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O hej; )No coś w tym jest. Ale on pierwszy raz mi się tak przysnil że mnie calowal:) I to on pierwszy zaczął,  szkoda ze tylko we śnie; )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ciekawe jakby się  ten sen dalej  potoczył gdybym się wtedy   nie  przebudzila...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ten sen mogł trwać kilkanaście minut, ale Twoja podswiadomość mysli że przez całą noc

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
Ciekawe jakby się  ten sen dalej  potoczył gdybym się wtedy   nie  przebudzila...
moim zdaniem ten sen musiał sie zakonczyc bo Ty byłas w fazie  czuwania i przebudzenia ktore sa ostatnimi generującymi sny w oparciu o zewnętrzne czynniki - jak odgłosy, dochodzące swiatło albo podswiadome wyczuwanie warunków w jakich śpimy - a wiec w tym momencie ten sen nie miał mieć dalszego ciagu
1 ... 161162163164165166167 ... 186