Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jestem ale rzadziej, bo teraz mam o wiele mniejszą paczkę netu i troche " oszczędzam " - a pisze mniej bo daje Ci okazje do rozmowy z innymi kobietami - ja juz nieco wyczerpałem pomysły na ten wątek

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj nie wyczerpales,bo mialeś jednak coś do powiedzenia;) A co sadzisz o tych moich wczesniejszych wpisach? Napisz bo jestem strasznie ciekawa;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

pamiętaj o tym powiedzeniu " bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało i mogło naraz " mnie ta maksyma ciągle w życiu dotyka

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak znam tę maksymę:) A czy to się odnosi do tego zdania o ''zabieganiu o jego względy''?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to dołóż do tego " nieodwzajemnioną miłość " i można umierać z niespełnienia uczuć

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mariolla napisał/a
Gdybym była tam na miejscu zrobiłabym wszystko  żeby zdobyć  jego względy
Czyli co uważasz to za  nieco szalone ?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie chcialem byc doslowny, a to moje stwierdzenie jest ogólne i wynika z moich przemysleń

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Rozumiem.:)
1 ... 163164165166167168169 ... 186