Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Rozumiem, nie wkurzaj sie, spokojnie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mariolla napisał/a
Oj Darek teraz to ja Cię nie rozumiem - najpierw nakreciles mnie żebym do niego napisała a teraz radzisz mi bym poszukala sobie mena w Toruniu...
Nadal uważasz że jednak powinnam napisać do niego?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale ja nie wiem, czy Twitter jest do tego dobrym narzędziem-ja bym szukał takiego kontaktu przez jakieś poważne fan cluby-przejrzyj te z facebooka - tam można wysyłac wiadomości i w takim fan clubie po jakimś czasie wciągniesz się na jego orbitę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
pamiętasz, ze pisałem Ci, że gdy do nich zaglądałem to za polubienia proponowali mi aktualizację tematów z Guzmanem
-tak wyglądała ta informacja
"
Niedawno prowadziłeś interakcję ze stroną Club De Fans
De luis Roberto Guzman . Polub tę stronę, aby otrzymywać
aktualizacje."

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Wiesz, ja myślę, że twitter jest dużo lepszym rozwiązaniem. Czytalam wypowiedzi innych dziewczyn i niektore z nich chwaliły się, że kiedy napisaly do swoich idoli, oni im osobiście odpowiedzieli;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Jedna laska  chwalila się na pewnym forum,  że pisała na Twitterze jeśli konto było autentyczne i wdała się w dość długą intetesującą dyskusje , która trwala 4 godziny. A facet byl z zagranicy i on wpisał jakiś tweet o pewnym odcinku jakiegoś serialu , a ona nie zgadzala się z tym jego wpisem i mu odpowiedziala. Na koncu radziła jakiejs dziewczynie żeby wyrazila po prostu swoje zdanie , wtedy łatwiej zlapie kontakt ze swoim idolem;)
Odpisz jeśli przeczytasz;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wydaje mi się, że na Twitterze nie prowadzi się takich rozbudowanych i długich konwersacji - twitt to takie ćwierkanie - może ona dyskutowała na jakimś skype albo Messengerze

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie nie ;) napisała ze na tweeterze:)
Ale  skoro już miałabym do niego napisać to trzeba wziąć  tez pod uwagę kwestie strefy czasowej

1 ... 165166167168169170171 ... 186