Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
6/7 godzin różnicy czasu pomiędzy Polską a Meksykiem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No wlaśnie więc nie wiem kiedy mniej wiecej musialabym napisac tego tweeta;)) Myślalam czy raczej nie zgadnąć go o jego rodzinne strony - czytałam, że on jest bardzo rodzinny:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Róża biało czerwona
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
1 , 2 , 4 maja coś wspólnego.Sądzę ,że zależy od ujęcia, zbliżenia twarzy .  Nie ekscytuję się aktorami , podziwiam ich grę. Czasem w realu można spotkać ludzi podobnych. Przeszywające spojrzenia to rzadkość , można się uodpornić .

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Witaj Różo biało czerwona miło że wpadlas:) A czytałas trochę ten wątek?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mariolla napisał/a
 Nie wiem kiedy mniej wiecej musialabym napisac tego tweeta;)) Myślalam czy raczej nie zgadnąć go o jego rodzinne strony - czytałam, że on jest bardzo rodzinny:)

Co o tym myslisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Róża biało czerwona
Spróbuj ,zagadnij. Nie czytałam tego wątku , zajrzałam tylko na linki i odpisałam. Wesołych Świąt.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dziękuję i wzajemnie;))) Ty też mi radzisz to zrobić  hihi;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Widzisz Darek to już druga osoba która radzi mi to samo co Ty;)
1 ... 166167168169170171172 ... 186