Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oo super pomysl;)) Widzę  ze jednak czytałas ten moj wątek i ciesze się  ze mnie nie oceniasz tak z gory;) A co sądzisz o nim widziałaś jego zdjęcia  jaki on jest Twoim zdaniem?;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
To nie jest ważne czy mnie się podoba, ale ważne, że podoba się tobie. Niemniej mamy inny gust.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok niech Ci będzie; ) A co myślisz o tym moim śnie z calowaniem? Troszkę go opisalam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Ma skrzydła wytatuowane na plecach!

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Teraz nie pamiętam, gdzie to było, ale całowanie we śnie jest symbolem wyrażającym miłość, oddanie, albo niezaspokojenie uczuć, jeśli mają zabarwienie seksualne. Niemniej przypisywano mu rozpraszanie magicznych zaklęć złych wiedźm i dobrą zmianę.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Ten tatuaż to pewnie na potrzeby serialu:)Serio ten sen ma takie znaczenie nie wiedziałam czyli to jednak prawda;)) Wiesz on ma coś w sobie takiego co ciężko wytlumaczyc jednym słowem przede wszystkim to spojrzenie  uśmiech...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Podoba ci się taki typ mężczyzny. Wystarczy spojrzenie, uśmiech i...może nie będziesz musiała pisać na drugą półkulę.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Pierwszy raz  spotykam się  z  czymś  takim, jego oczy to spojrzenie jest takie  głębokie...
Nie raz  już mi się  snil:) Ten Twój  pomysł z tym napisaniem do niego o tym śnie i nieświadomości mi się  bardzo  podoba ale na początek chciałabym napisać coś innego ale nie wiem jeszcze  do końca co żeby zwrócić jakoś jego uwagę no i żeby oczywiście mi odpisal; )
1 ... 169170171172173174175 ... 186