Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Fajna wróżba dzięki:) Nie rozumiem tylko tego ostatniego - wasza przebiegłośc jest w stanie was powiązać...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Tak mi wychodzi. Maskarada. Może na balach maskowych jest najlepszy dobór par?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe;) Czytalam w jednym z jego wywiadów, że choć nie ma on czasu na milość, to często o niej myśli. Nie zdradzil jednak w jakich kobietach gustuje;)Z żadną też nie był dotąd widywany.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
 Może czeka na ciebie? Dzisiaj możesz zagrać Kopciuszka.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
To zbyt piękne by było prawdziwe;) A czemu akurat kopciuszek;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wszystkiego  najlepszego  w nowym 2019 roku dziewczyno z perłami we wlosach spełnienia najskrytszych  marzeń:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Czy masz dla mnie jeszcze jakąś wróżbę?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla — zajęłaś pierwsze miejsce na najdłuższy wątek na tym forum — gratuluję i dziękuję, że wybrałaś do swojego wątku akurat Multi Forum :)

Tak z ciekawości zapytam — jak trafiłaś na tutejsze forum? Z wyszukiwarki Google, czy może z innego miejsca? :)