Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla napisał/a
Dzięki za informacje Szuwar;) Masz racje być może to tylko problemy z internetem:)
Dario, odpisał, że ma zawirowania związane z internetem i jeszcze długo może go nie być na forum. Pojawi się, gdy tylko zmieni operatora :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko dzieki Szuwar:)Pozdrów Darria ode mnie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej Magda:) stęskniłaś się za mną? znów na trochę powróciłem:)  - na fb znalazłem taką fotkę z Luisem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darrio, pewnie że tak bo kompletnie nie bylo tu z kim pogadać;)) Co się z Tobą działo przez taki długi czas?

PS - dzięki za fotkę:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
spokojnie, nic się takiego nie dzieje-musiałem robić te przerwy-
kiedyś miałem 10 GB netu na miesiąc, a teraz 1 GB więc nie mogę szaleć - może coś się zmieni w marcu gdy zdecyduję się na innego operatora tel.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko;)) Czytałeś dalej moj wątek?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Darrio a co myslisz o tym co pisala dziewczyna z perlami we wlosach?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jest u niej kilka stwierdzeń podobnych do moich - tylko, że ja piszę raczej prostym zrozumiałym językiem, a Perełka swoje wypowiedzi upiększa magicznymi klimatami i tajemniczymi sformułowaniami jak " delficka pytia "
1 ... 178179180181182183184 ... 186