Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Perełce podoba się obiekt nr.3 na Twym zapodaj, tyle tylko, że u mnie już te Twoje linki zapodające nie wchodzą- czyżby wygasły ich ważności? bo przedtem działały a teraz już nie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Byc może nie działają, tak jak mówisz. A jakbyś się odniósł do tego co perelka pisze o tym aby uważnie obserwować Luisa (chodzi o to z jakimi kobietami jest widywany i o tym co by mu ewentualnie napisala - w kontekście tego mojego snu)?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zagraj naiwną - zakochaną dziewczynkę:) i napisz jemu coś na Walentynki-ale po hiszpańsku bo to brzmi bardziej " miłośnie "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak to łatwo powiedzieć tylko trudniej zrobić:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dzięki za podpowiedź:)) Mogłabym mu napisać że jest najprzystojniejszym facetem na ziemi  (wg mnie) tylko nie wiem czy zrobiłoby to na nim aż takie wrazenie:))

Co myślisz Darrio o tym powyżej co napisałam? :)) A może coś przyszło Ci na myśl :))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
Pisz po angielsku, powinien zrozumiec, ale wreszcie napisz!