Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
skoro wie juz o Twoim istnieniu to teraz dla podkrecenia jego zainteresowania zapisz sie do grona osob go obserwujacych na twitterze

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Zrobiłam to już na początku:))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla

Wesołych Świąt Wielkanocnych:))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

dzięki i ... wzajemnie:) ps. miłego podglądania twittera:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dzięki Darrio;))) Postaram się zamieścić tutaj te życzenia, o których pisałam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Te życzenia wysłałam Luisowi + zdjęcia:))) Możesz sobie przetłumaczyć na polski:))

Napisz potem co o nich sądzisz?:)) PS: miały sporo wyświetleń;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
pisze teraz ze starego telefonu i slabo mi sie ten obiekt wyswietla-jak powróce do smarta to sie bardziej temu przyjrze, ok

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
W porządku nie ma sprawy:)))
1 ... 182183184185186