Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Oczywiscie, że sie dzielimy, one tez takie mają, bądz miewaly;))
Ale Ty teraz piszesz tak jakbym zachwycała się postacią w którą się wcielil, a nie nim samym....;)

Muszę lecieć, wieczorem wpadnę to napisze troche więcej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
bo tak może być, Ty wsiąknęłaś w swiat z tamtego serialu - my widzowie czasem nie potrafimy rozdzielić u aktorów tych " dwóch światów " w których funkcjonują

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
To nie do konca tak jest jak myslisz, wpadne wieczorem to napisze wiecej;)Narka

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hejka;)
To nie jest tak, że ja wsiąknęlam w ten telenowelowy świat. Owszem bardzo lubilam jego postac w tym serialu, ale z czasem zaczelam się interesowac jego osobą. Widziałam go w kilku innych serialach, telenowelach i tam również mi się bardzo podobał. Jest świetnym aktorem;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka, sorki ale zjeżyli mnie - straciłem humor - idę teraz na forum Interii, a oni niech tutaj trollują  - hej - sorki

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ok nie szkodzi, ja i tak zaraz lece na Rolnika, ale jakby co to jeszcze wroce;)
Mam nadzieję, że nie straciłeś ochoty na moj wątek?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Zapraszam do dyskusji;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

To się wątek rozwinął :)))

Wracając do pytania ze startowego, to właściwie dla każdego coś innego, kwestie indywidualne.
Ale tak sobie o innym aspekcie "spojrzenia" pomyślałam.

Poza tym, że wiele da się "z oczu" wyczytać, wzrokiem można również dotykać! :), i nie chodzi o osobę, którą znamy czy jesteśmy pod jej/jego wpływem, urokiem.

Elektryzujące spojrzenie miewają ludzie zupełnie nam obcy np. aktorzy, tzw. celebryci, czasem prowadzący szkolenie (wiem co piszę;)):DD czy mijani na ulicy.

Z grona Pitt, Cruise, Depp, kolejny to chyba David Beckham (ostatniego nie znam),  wg mnie, to właśnie oczy Depp'a skrywają "to coś" ...co zwraca moją uwagę! :)

1 ... 16171819202122 ... 186