Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

MaryLou
Dzien dobry,na chwilke tylko zwroce wasza uwagę jako fanow filmu na piekna Salme w tym teledysku..kultowym,,jak Tarantino to piwo spija z jej stop..:) 2.13 min Poezja...Dobrej nocki!
https://www.youtube.com/watch?v=z_7CXAEl6hU

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej Lwiczko, Mariolka wciągnęła mnie w klimaty o które bym się nie posądzał - nawet miło mi się rozmawia - więc nie śmiej się - być może mi takich brakuje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no Lwiczko, ale zapodałaś zmysłowy gorący filmik - dzięki:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
oj Mariolka, zauroczyłaś się sytuacją jakiej być może brakuje Ci w realu, może masz potrzebę dojrzałego zakochania się - może masz niespełnione pragnienia przeżycia gorącego uczucia - jeśli chcesz się z tego " wyleczyć " to przestań oglądać takie romanse z takimi " łamaczami serc " i otwórz się na nową znajomość w realu która da Ci szczęście i spełnienie - sorki, ze przynudzam, ale tak to widzę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Czyli chcesz powiedzieć , że się nim zauroczyłam....;)
Heh czemu określiłeś tych przystojniaków ,,łamaczami serc''?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
" Łamacze serc " to metroseksualne  " energetyczne wampiry " rozkochujące w sobie osoby często zapatrzone we wlasnych wyobrażeniach w ich zafałszowany obraz- nie jestem kobietą, więc nie do końca wiem jak głębokie są Wasze kobiece fantazyjne marzenia i pragnienia-u facetów jest to prostsze, ale tak jak powiedziałem " zabujałaś się " w nim wirtualnie i platonicznie jak nastolatka i ta sytuacja wprawia Cię w zakłopotanie - gdyby tak nie było to nie rozmawiałabys o tym z obcym facetem czyli ze mną-ważne jest żeby nad tym mieć kontrolę - zadowala Cię taka moja odpowiedź?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Owszem, Twoja odpowiedź brzmi nieźle, choć ja nie czuje się jak nastolatka;)) i nie czuje się tym zaklopotana, wręcz przeciwnie, świat wydaje się bardziej kolorowy;)
A i nie uwązam tych przystojniakow za łamaczy serc, no może troszke;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolka, mam nadzieję, że mnie nie wkręcasz i nie robisz mnie w balona, bo ja rozmawiam z Tobą na poważnie i nie chciałbym żebyś z tego miała " polewkę " więc może juz nie ciągnijmy tego tematu bo zbyt się otwieram i robi się zbyt " ślisko "
1 ... 13141516171819 ... 186