Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie szkodzi, nawet  mi się to spodobalo;)
Ok powiem, jestem 20 kilkulatką, wiem to glupie, takie zachwycanie się aktorem w tym wieku ;P

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
trochę mnie zaskoczyłaś - choć nie do końca:) czyli ja jako 55 latek dość dobrze " rozpracowałem " Cię charakterologicznie - i jeśli to prawda co napisałaś to masz pelne prawo do snucia takich młodzieńczych kobiecych "fantazji" - każdy z nas tak miał że zauroczał się w tych znanych nieosiągalnych dla nas osobach - w moich czasach były także plakaty na rozkładówkach " siermiężnych " magazynów które wieszaliśmy sobie na ścianach pokoju

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hheeh bardzo ciesze się, że mnie rozumiesz;)) Tak jestem młoda i mam do tego pelne prawo;) Ale nie rozumiem, tego, że on tak zawladnal moimi myślami i to nie od razu, tylko dopiero po kilkudziesieciu odcinkach telenoweli, w której go oglądalam:) W sumie troche czytalam o nim i jako facet jest bardzo interesujący, ma bardzo bogatą filmografię no i  wydaje się że również ciekawą osobowość.... ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz niby rożnica wieku miedzy nami nie ma znaczenia dla rozmowy wirtualnej, ale jednak wymaga ode mnie nieco większej kontrolli - chyba rozumiesz o czym mówię

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Rozumiem, przeczytaj lepiej co napisalam powyżej i daj komentarz;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
duże znaczenie w odbiorze bohatera filmu ma umiejętność patrzenia na niego z perspektywy współuczestnikow - jeśli oglądamy film z pozycji widza to nie wciągniemy się w tą postać - lecz jesli zaczniemy wczuwać się w pokazywaną sytuację to po pewnym czasie ulegamy ułudzie, że w tym uczestniczymy i na tym polego magia serialii - w filmie relatywnie krótkim o przejaskrawionych scenach tego nie doświadczamy bo wiemy, że to fikcja a przy serialu możemy stracić poczucie rzeczywistości skoro taki " tasiemiec " może się ciągnąc latami

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak coś w tym jest , ja np czasami  wczuwam się w akcję:))
Wiesz ja troche czytalam o nim i jako facet jest bardzo interesujący, ma bardzo bogatą filmografię no i  wydaje się że również ciekawą osobowość.... ;)
Oprocz talentu aktorskiego też pieknie śpiewa:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a Twoje koleżanki i przyjacióki podzielają tę Twą fascynację takimi telewizyjnymi postaciami? rozmawiasz z nimi o tym? dzielicie się swoimi odczuciami i fascynacjami o takim charakterze - wiesz ja nie mam ani siostry ani córki więc nie wiem czy mam jakiekolwiek predyspozycje do udzielania Ci takich rad w tematach kobiecych - sercowych:)
1 ... 15161718192021 ... 186