Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Uuu to zamężna niestety, no ale pomarzyć można zawsze;)
Co do maila to ja i tak bym nie napisala;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
pierwsza korespondencja jest trudna bo żeby kogoś zainteresować sobą trzeba wymyśleć taką konstrukcję tekstu jakiej inni nie jeszcze nie napisali - forma może być różna i dostosowana indywidualnie do danej sytuacji, ale treść musi być unikalna i nietuzinkowa co daje szanse na odniesienie sukcesu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Sukcesu, ktorego ja bym i tak nie odniosla, heh nawet nie myslałam o tym;)
Wiesz ja na początku nic w nim nie widzialam, wydawal mi się na pierwszy rzut oka jakiś taki...nie ciekawy;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie wiem czemu tak:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
no to kto kogo wkręcił w ten temat - ja Ciebie, czy Ty mnie - przeciez widzę, że interesujesz się aktorami przystojniakami - troche tak jak nastolatka:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No ja CIebie, heh, ale nie potrafie tego wytłumaczyć, bo nigdy żaden latynos mnie nie interesowal, wizualnie podobalo mi sie kilku, ale nie tak....
A wystarczy że zobacze go na ekranie i serce przyśpiesza no i takie ciepło mnie ogarnia... nie wiem co to, serio

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
każdy z nas żyje niespelnionymi marzeniami i tęsknotami - mówię to o realu- znasz bajkę o " zurawiu i czapli " i w tym cały jest ambaras żeby dwoje chciało/mogło na raz "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
NO tk racja, znam te bajkę, ale jak myślisz, jakbyś to nazwal te ,,moje odczucia'' ?Czy to fascynacja czy coś innego?;)
Będe juz konczyć, wpadne jutro, milych snów;) Fajnie się gawedzilo
I zostaw odpowiedx na moje pytanko;))
1 ... 12131415161718 ... 186