Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak sobie zagadałem, żebyś miała " wciągające " sny:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehee jesli już mowa o snach to fakt przyśnil mi się kilka razy...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

lubisz ten zwrot hehe? bo ja go jakoś nie, mam awersję do tego środka wyrazu - no, ok - ciekaw jestem jak wyglądaja Wasze kobiece sny i co Wam tam chodzi po głowie bo ja prawie nigdy nie pamiętam co mi się śniło w nocy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nieraz pamietam, nieraz nie, ale zwykle pamietam te jak to nazwałes ,,wciągające'':)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Moge Ci opowiedzieć jeden w którym on mi się przysnił....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
wiesz, że chciałem je nazwać bardziej barwnie, jednak się powstrzymałem, ale widzę, że załapałaś ten sens:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No a jak oczywiscie, że załapałam, hehe, a więc mogę napisać;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

zazdrosny nie będę:) więc możesz ale nie zapomnij o szczegółach:)
1 ... 45678910 ... 186