Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A sama nie wiem, ale może faktycznie jest coś na rzeczy...:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Musze przyznać, że jest bardzo atrakcyjny......

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale wiedz, ze to jest Meksykanin a nie Hiszpan więc to Latynos a nie Europejczyk

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wiem, że nie jest Europejczykiem i że to Latynos;)
Ale nie jestem rasistką;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Ech Mariolka 😀,  jak spotkam takiego, to dam znać 😁, póki co żaden z proponowanych nie ma tego w spojrzeniu.
W moim odczuciu oczywiście ...no i może poza sympatycznym sąsiadem! 😉

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh Jola co mialaś na myśli pisząc, ze jak spotkasz takiego, to dasz znać?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to znaczy, że my wszyscy normalni faceci nie elektryzyjemy Was wzrokiem - My niedługo będziemy się bali nawet na Was królewny spojrzeć

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe darrio spokojnie;)))
A czemu mi pisaleś wczoraj o tym , że on jest meksykaninem itd...??;))
1 ... 3456789 ... 186