Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Drogie panie zapraszam do dyskusji....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Może któraś się skusi by podyskutować;)
A może już kiedys widziałyście tych aktorów w jakichś ciekawych rolach;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
macie dziwną kobiecą logikę bo przeciez spojrzenie zależy od kontekstu sytuacji i nic nie mówi o człowieku - jak mozna emocjonować się tym jaki wyraz oczu został uchwycony na zdjęciu?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a jesli chcecie wiedzieć w jakich rolach ktorys z nich zagrał to trzeba najpierw podac ich nazwiska to wtedy bedzie wgląd do ich filmoteki - dla mnie nikt z nich nie jest znajomy, ale ja tak pisałem za specjalnie nie znam sie na kinie, sorki

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Mylisz się, spojrzenie właśnie dużo mówi o człowieku, nawet się mowi, że oczy to ,,zwierciadło duszy''

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No ja akurat znam ich nazwiska:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ten 4 to ten Guzman i o nim wkleiłem notkę z Wiki chyba na innym wątku i tam jest jego aktorska " filmoteka "

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Luis_Roberto_Guzmán
ja nie widze, ze on zagral w czyms znanym i wielkim - to sa jakies hiszpanskojezyczne produkcje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak wiem, mowilam, że znam ich nazwiska;))
123456 ... 186