Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Facet ma niezly dorobek filmowy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie robi na mnie wrazenia ta jego kariera aktorska - bo te tytuly po hiszpańsku nic mi nie mówią
---
filmy kinowe
2002: Acosada jako Hombre del overol
2003: Ladies' Night jako Roco
2007: Gente bien... atascada
2008: Divina confusión jako Baco
filmy TV

1998: Flores de la noche jako Tommy
1999: Amores como todos los demas
telenowele

2000: Siempre te amaré jako Alfredo
2001: Przyjaciółki i rywalki ( Amigas y Rivales ) jako Frank
2001: Sin pecado concebido jako Álvaro Godoy
2002: Miłość i nienawiść (Entre el amor y el odio) jako
Gabriel Moreno
2004: Alegrijes y rebujos jako Bruno Reyes
2005: Alborada jako Diego Arellano, Conde de Guevara
2007- 2008: El Pantera jako Gervasio Robles 'El Pantera'
2013: Za głosem serca jako Jose Luis Alvares - no sorki, ale dla mnie to nic nie znaczy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to cos w podobie do " niewolnicy isaury " albo w " kamiennym kręgu " i moze to leci na kanale z telenowelami latynowskimi ale ja tego nie oglądam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Uwielbiam go własnie zwłaszcza za rolę Jose Luisa Alvareza

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no i ok, kazdy musi coś lubić - czyli ze oglądasz " za glosem serca " ja oczywiscie nie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak, super telka;))Polecam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie znam hiszpanskiego ale to " Flores de la noche jako Tommy " to chyba " nocny kwiat " czy jakos tak podobnie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Chyba raczej tak;))
1234567 ... 186