Wyglądała naprawdę niesamowicie...

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

Wenus
Ha ha ha ha ha .......... Ale niezły tekst ;DDD Gdzieś Ty to wygrzebał?

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

Wenus napisał/a
Ha ha ha ha ha .......... Ale niezły tekst ;DDD Gdzieś Ty to wygrzebał?
Dzięki Wenus, mnie też się podoba ;)

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

obudź we mnie swoją Venus
sen jak sen ale to poniżej to już czysta rozpusta w biały dzień.Matko jedyna gdzie ja tu wlazłam i polazłam i po co i na co ..

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

obudź we mnie swoją Venus napisał/a
sen jak sen ale to poniżej to już czysta rozpusta w biały dzień.Matko jedyna gdzie ja tu wlazłam i polazłam i po co i na co ..
Masz na myśli piosnkę "chodźmy na pięterko"? Ta piosenka to moim zdaniem bardzo dobre uzupełnienie tego wątku i świetny podkład muzyczny! Mnie się bardzo podoba jako scenografia muzyczna mojego snu ;)

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

obudź we mnie swoją Venus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez obudź we mnie swoją Venus
mam na myśli ten obraz nagiej kobiety

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

kosmogram
Może w tym okrążeniu się spełni?