Wyglądała naprawdę niesamowicie...

W moim śnie Matylda była atrakcyjną brunetką

W moim śnie Matylda była atrakcyjną brunetką i zaczepiła mnie gdzieś w centrum miasta (nie wiem, co to było za miasto). Stałem sobie i próbowałem przeglądać jakąś miejscową gazetę, jednak rozpraszał mnie jej wygląd — była nieopodal i uwodzicielsko spoglądała w moje oczy.

Nie znałem jej, przedstawiła się jako Matylda i zaprosiła mnie na kawę, do przytulnej kawiarni obok.
Odpowiedziałem, że nie chodzę do kawiarni z nieznajomymi, poza tym mam przecież ważniejsze sprawy.

Wtedy ona się uśmiechnęła i powiedziała:

— To chodźmy do mnie, pokaże Ci kolekcję afrykańskich motyli.
"Afrykańskich motyli?" — podrywa mnie na afrykańskie motyle — pomyślałem sobie.
— ok, zgoda, chodźmy zobaczyć te afrykańskie motyle — odpowiedziałem po chwili namysłu.

Jednak w mieszkaniu Matylda nie pokazała mi żadnych motyli. Zamiast tego położyła się na wielkim, wygodnym łożu i uwodzicielsko kiwała do mnie palcem.

Zapytałem wtedy:
— a Motyle? Przyszedłem tutaj oglądać motyle.
— Chodź do mnie — odpowiedziała szeptem.
Wyglądała naprawdę niesamowicie. Już chciałem zrobić krok w jej stronę, gdy nagle cała zaczęła się ...świecić.

Później okazało się, że Matylda jednak nie jest brunetką.

 — Matyldo, Ty cała się świecisz — powiedziałem.

— Świecę się, ponieważ nie jestem prawdziwą kobietą, jestem wróżką — mówiła Matylda.
Ponieważ nie uległeś moim pokusom, dlatego ja spełnię Twoje trzy najskrytsze życzenia, jakie tylko chcesz i jeśli tego chcesz... nie jestem prawdziwą kobietą, jestem wróżką...

— Ale ja nie jestem prawdziwym mężczyzną — odpowiedziałem. Jestem postacią literacką, podobnie jak Wojtek i Amigo. Wymyślił nas Rat — początkujący powieściopisarz, a jego z kolei wymyś.... [tutaj się obudziłem].

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

Matylda
Znam ten sen 🤗
Marcinku, jestem tylko w 60% podobna do pani z pociągu 😊
W moim życiu zdarzały się przypadki w których to ja przykuwałam wzrok mężczyzn.
Na lotnisku w Portugalii byłam wręcz "pozarta " wzrokiem, co wywołało na mej twarzy serdeczny uśmiech zdziwienia☺To bardzo miłe gdy dwie nieznane sobie osoby odzwzajemniają sobie serdeczny  uśmiech ☺
Pozdrawiam☺

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

Biegnij Lola biegnij
I jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki pojawia się Matylda, niczym henry wzywany przez Wojtusia. Jakie to wszystko "skomplikowane" DDDDDD

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Matylda napisał/a
[...]
60% to wystarczająco dużo, żebyś podobała się mężczyznom, więc nie dziwię się, że zawieszają na Tobie oko!

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

Biegnij Lola biegnij
Taki podobno skrupulatny szuwar jesteś, drobiazgowy, przeglądający teksty po tysiąc razy, tak o sobie pisałeś prznajmniej, a tu takiego byka zasadziłeś w jednym tylko zdaniu, aż dziw bierze, że go nie zidentyfikowałeś. DDDD No jakbś to nie ty pisał DDD

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

chodzi o mężczyzną zamiast mężczyznom?  Dziękuję, już poprawiłem  :)

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
I jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki pojawia się Matylda, niczym henry wzywany przez Wojtusia. Jakie to wszystko "skomplikowane" DDDDDD
Co w tym dziwnego? Wielu ludzi czyta, zagląda, ale rzadko się udziela, albo nawet wcale (też tak często mam).

Re: Wyglądała naprawdę niesamowicie...