Wyjątkowa sytuacja

Re: Wyjątkowa sytuacja

Kpt.Wojtek
Jola! :) napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a

Świat obiegło poruszające zdjęcie psa, który wręcz dziękuje za pomoc podczas akcji ratunkowej po rozpadzie tamy w Nowej Kachowce. Woda zaczęła w zawrotnym tempie pokrywać tereny położone w obwodzie chersońskim. Dach nad głową i cały dobytek straciło wiele ludzi. Nie można jednak zapominać, że żyły tam również zwierzęta.

Widząc dramat ludzi i zwierząt na pomoc im ruszyły organizacje nie tylko z Ukrainy, ale też z zagranicy, w tym Polski. Jednakże w sieci można natknąć się na wiele poruszających zdjęć i nagrań, na których widać psy, koty i zwierzęta hodowlane dryfujące w wodzie i rozpaczliwe szukające, choć punktu zaczepienie.

Jednym ze zdjęć, które szczególnie poruszały internautów, jest to przedstawiające psa w typie owczarka niemieckiego, który rozpaczliwe chwyta się nogi mężczyzny stojącego tuż obok niego. Najprawdopodobniej zawdzięcza mu swoje życie, bowiem uratował go z powodzi.

Nie wiem czy ten piesek okazuje wdzięczność, może ...

Wg mnie on wciąż bardzo się boi, potrzebuje pomocy.
Wyciągnięcie z wody to jedno, a co potem?
On boi się tego co jeszcze może nastąpić.
Zwierzęta, jak dzieci, są bardzo zależne, nigdy nie wiadomo jakiego rodzaju okoliczność czy człowiek stanie na ich drodze.
I to nie tylko zwierzaki domowe ale i dzikie zwierzeta porafia podejsc do ludzi i poprosic o pomoc.

Re: Wyjątkowa sytuacja

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
A ja dziś uchachana bo udało się uratować dzięcioła i za parę dni wraca na wolność

Super! To chyba dzieciol bialogrzbiety.

Re: Wyjątkowa sytuacja

Kawusia
Kpt.Wojtek napisał/a
Kawusia napisał/a
A ja dziś uchachana bo udało się uratować dzięcioła i za parę dni wraca na wolność

Super! To chyba dzieciol bialogrzbiety.
Sprawdziłam ,zgadza się
Co do tego że zwierzęta dzikie przychodzą po pomoc do ludzi , spotkałam się z tym przypadkiem. Raz przyszła do mnie ciężarna wiewiórka podczas suszy i urodziła małe. Denerwuję się w takich sytuacjach ,bo raz mi wiewiórka umarła nie zdążyłam pomóc. Moja córka raz uratowała kukułkę ,karmiła ją ,zbierała koniki polne ,a potem wypuściła na wolność. Zadziwiające jest to że kiedy z nią idę do lasu ,to zawsze przy samym wejściu wita nas kukułka. Nie wiemy czy to ta ,bo przecież ,to może być inna przypadkowa ,ale zadziwiający zbieg okoliczności.

Re: Wyjątkowa sytuacja

Kawusia

Urodziny Gustawa obchodziliśmy hucznie

Rubin łazi po antresoli ,mimo że już  z niej spadł ,kocia natura nie odpuszcza
A tego dzięcioła to uratował facet z Jasła ,z miejscowości z której pochodzi Ralf ,taka ciekawostka ,i chyba nie przypadek.Teraz to właśnie tak do mnie dotarło jak mam jechać na jego koncert.

Re: Wyjątkowa sytuacja

Przyłaszczka
 Ale Gustaw jakiś strasznie nieszczęśliwy. Chyba już grubo po trzydziestce jest, skoro nie cieszą go kolejne urodziny
🦋🦋🦋

Re: Wyjątkowa sytuacja

Kawusia
Przylażczka napisał/a
 Ale Gustaw jakiś strasznie nieszczęśliwy. Chyba już grubo po trzydziestce jest, skoro nie cieszą go kolejne urodziny
Bydlę po 40 jest i do tego nie ma umiarkowaniu w jedzeniu i piciu .My składamy życzenia ,a ten tylko patrzy i czeka kiedy skończymy i będzie mógł się dorwać do tortu urodzinowego.
Nigdy nie spotkałam tak paskudnego psa, czasem zachowuje się jakby tygodniami nie żarł.
Moja Tekila nigdy tak nie miała i ma żarcie cały czas na misce, chodzi podjada, Gustaw nie zna takiego podejścia do jedzenia ,wychodzi  założenia że jak jest to trzeba zeżreć ile fabryka naprodukuje. Dużo kłopotu w związku z tym ,ale przywykliśmy i kochamy takim jaki jest.

Re: Wyjątkowa sytuacja

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]
To i tak grzecznie siedzi, chociaż widać, że nieszczęśliwy
Kochacie, to widać. Ktoś mu upiekł taki piękny tort. On docenia, ale tak pachnie, że nie może się powstrzymać  Natura

PS Bardzo ładny dom
🦋🦋🦋
123