Zablokowana poczta.

Anna.
Dobry wieczór.
Jak w temacie...chciałam zalogować się na stary e-mail i po wpisaniu adresu i hasła wyświetlił się komunikat, że adres został zablokowany administracyjne  (?), w sprawie pytań mam się zgłosić do jakiejś obsługi... Co prawda dawno tam nie zaglądałam, ale to chyba nie mogło być powodem zablokowania.
Jeśli ktoś zna się na tym lub miał podobne doświadczenie, a mógłby mi poświęcić chwilę, poproszę o dwa zdania wyjaśnienia.
Z góry dziękuję.

Re: Zablokowana poczta.

da®®io
może to ma związek ze zgodami w ramach RODO, a poczta forumowa chyba nie działa-kiedys napisałem do jednej osoby i korespondencja nie doszła

Re: Zablokowana poczta.

Anna.
Nie chodzi o pocztę forumową, nie jestem przecież zarejestrowana, to był zwykły adres e-mail. Nikt mnie o nic nie pytał, po prostu po wpisaniu adresu i hasła pojawił się komunikat o zablokowaniu. Dla mnie dziwne, ale może o czymś nie wiem i na przykład po roku czy dwóch bez logowania blokują.

Re: Zablokowana poczta.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Co prawda dawno tam nie zaglądałam, ale to chyba nie mogło być powodem zablokowania.
Jeśli masz na myśli konto mailowe na Onet.pl., to jak najbardziej mogło to być właśnie powodem, że przez długi czas się nie logowałaś na swoje konto:

"zawieszenie konta z powodu dłuższej nieaktywności – co najmniej 6 miesięcy od ostatniego logowania"

Źródło: https://pomoc.poczta.onet.pl/baza-wiedzy/czy-moje-konto-jest-zawieszone/

Re: Zablokowana poczta.

Anna.
Dobry wieczór.
Nie miałam pojęcia, na przyszłość zapamiętam albo po prostu nie będzie to Onet. Dziękuję Szuwarku.