Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

Na sąsiednim forum za wszelką cenę próbują mi  przypisać komentarze "Lewaka jakich mało"...
Ja myślę, że to jest celowy zabieg. Oni wiedzą, kim jest "Lewak jakich mało"... Przecież znamy się od lat, każdy z nas ma charakterystyczny styl. Oni doskonale wiedzą, że nie jest mną. Tylko wystraszyli się, że  "Lewak jakich mało" jest już kolejną osobą po mnie, która widzi w nich płatnych rosyjskich trolli. Dlatego próbują pomniejszyć w oczach widzów liczbę osób, która ich podejrzewa...

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Priv-Szuwarku-czy-myslisz-ze-post-o-p-atnych-trollach-td12639.html#a12890

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

hiena
No nie wiem kto to może być?...może ty...a może Heniek??...jakoś nikt inny mi nie wpada do głowy?...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Lewakow, jak mnie Loti czesto kasuje. Mam nawet jego specjalny dla mnie temat na administracji, ale moje odrzucane posty juz nawet tam ani do kosza nie trafiaja.
Wolnosc slowa prawicowa ;)))

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No nie wiem kto to może być?...może ty...a może Heniek??...jakoś nikt inny mi nie wpada do głowy?...
Ciepło, ciepło

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Lewakow, jak mnie Loti czesto kasuje. Mam nawet jego specjalny dla mnie temat na administracji, ale moje odrzucane posty juz nawet tam ani do kosza nie trafiaja.
Wolnosc slowa prawicowa ;)))
Mnie Lothar wykasował całkowicie — wszystkie moje wpisy od początku założenia tamtego forum. Uznał pewnie, że jestem bardziej chamski od Zdegustowanej i Drapaka (oni dalej tam piszą i obrażają ludzi) — a tak naprawdę, to właśnie ja jestem jedną z nielicznych osób, która komentuje temat postów, a nie autora ;)

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

A po co robić takie podchody? Dla mnie to zabawa jak w piaskownicy :/

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
moich wpisów juz tam nie ma - wypadly one wszystkie wskutek obsesyjnej żądzy kasowania mnie u Serenity-na razie tam nie piszę od nowa bo ten robot domaga się ode mnie zaaktualizowania przeglądarki a ja mam pobrane aż 4 i nie będę ściągać kolejnych i skoro safarii juz nie pasuje to pozostaje chrome ale go najbardziej nie lubię

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

hej Minko, podoba Ci się mój wilk
1234 ... 6