Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

aby to jest trudna " kobita " kiedys na Marsie, aby/zdegustowana rzucila takie haslo " czy szuwar to darrio " i wtedy Jola ją wyśmiała że ma takie idiotyczne skojarzenia, ale pewnie ona nadal tak kombinuje, że ja i Ty to jedna osoba-czepiała sie tez kaskasi ze to niby laura-więc ją wyprowadziłem z błedu bo zaczęła przeginać

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Hej :) Trochę mnie było i od razu zmiany, zmiany, zmiany … ;) Ale spoko, fajny jest. A wiesz, że wilki to bardzo inteligentne zwierzaki?

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

trochę go potrzymam - wygląda tak puszysto:) i jest dobrze skadrowany

[...]

Jeny, Darek, zdegustowany rzucala takie pomowienie zawsze i wszedzie na wszystkich, rzca do dzis i nigdy nie trafia. Taka jej wielonikowa karma:)))))

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Ale w lesie nie chciałabym spotkać się oko w oko z takim futrzakiem ;)

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Ciekawe w która stronę jest ciepło?;)...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

hiena napisał/a
No skoro napisałem, że "Lewak" to nie ja, to w którą stronę może być ciepło? :)

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

Marcin, ja na Twoim miejscu by zmienił tytuł na " Szuwar to nie jest " lewak jakich mało " bo tamci manipulanci wykorzystają to i napisza, ze się przyznałeś do bycia " tym lewakiem " wg. mnie w tytule wątku powinno byc zaprzeczenie bo wiesz jak oni potrafią mieszać i prowokować
123456