Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Dzięki Dario za sugestię — już poprawiłem :)

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Wiec tez typujesz na Heńka?...nie pamietam już dokładnie jak pisał...ale był arogancki i jest zapewne dalej:/...

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

myslę, ze teraz jest lepiej-pociągnę to nie na swoim wpisie

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
A kto to jest Heniek???

Re: Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

ale przed chwilą na NA  on ostro wygarnąl kanalii drapakowi, az milo poczytać-aż się hipokryta loth zapienił i byc moze to skasuje

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

To jest Henry...miał taki awatar z jabłkiem na twarzy:))...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Wenus
A, to jakieś stare dzieje... chociaż to zielone jabłuszko skądś kojarzę, ale kto za nim stoi to ani, ani .

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

da®®io
kiedys wkleiłem Ci ten jego awatar z Marsa-zielone jablko na twarzy
123456