Szuwar to nie "Lewak jakich mało"...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Wenus
Awatar kojarzę ale kto za nim stał już nic a nic.

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Lwiczka9
Poznałam go osobiscie. Bardzo madry i sympatyczny mlody czlowiek:) Zmykam Wenus sie pakowac...pozdrawiam Was cieplo:))

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

hiena
Jeszcze się nie spakowała?:))...albo na raty robisz?...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja z forum nie znam tu nikogo, jedynie wiem jak Darek wygląda, tzn na zdjęciu. A Ciebie gdzie znowu niesie? ;)

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

da®®io
hej:) ja Ciebie też wizualizuję sobie z fotek:) może kiedyś wrzucę jakąś swoją nowszą, ale uprzedzam ...człowiek nie młodnieje - niestety

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Poznałam go osobiscie. Bardzo madry i sympatyczny mlody czlowiek:) Zmykam Wenus sie pakowac...pozdrawiam Was cieplo:))

Witaj Mario.
Takie też wrażenie zrobił na mnie choć wirtualnie, dodałbym jeszcze wrażliwy mimo, że sam wielokrotnie nazywał siebie epitetem, który do Niego nie pasuje, ale twierdził, że ma dystans di siebie, więc nic mi do tego.
W ogóle mam wrażenie że temat Lewaka jest sztucznie rozdmuchany, mnie by nawet do głowy nie przyszło brać Go za Szuwarka, ale ja ogólnie jestem firumowo tępa i nie wiem o co tu właściwie chodzi.
Udanej podróży, gdziekolwiek się wybierasz.

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

hiena
Cześć Anna!...no chyba już pojechała w te tajemnicze lasy...inni tez chyba bo nic tu się nie działo przez cały dzień...

Re: Szuwar to "Lewak jakich mało"...

Ja też coraz młodsza nie jestem niestety. Ale w pracy ostatnio usłyszałam komplement od mojej szefowej i dziewczyn, że po urlopie wyglądam jakbym miała najwyżej 28 lat. Wiem, że chciały być zwyczajnie miłe ale i tak fajnie usłyszeć taki komplement, zwłaszcza z ust kobiet ;)
123456