Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
i jedyne co można by zanucić to "to już jest koniec i nie ma juź nic..."

POPRAW SOBIE HUMOR W NIECAŁĄ MINUTĘ, czyli
21 kół ratunkowych gdy wstaniesz lewą nogą, dopadła cię  chandra, żyjesz w stresie, jesteś uzależniony od martwego forum ;-))):

1. Pomysł o jednej rzeczy, która wydarzyła się dziś, a za którą możesz być wdzięczna.
2. Znajdź jedną rzecz, która się nie wydarzyła (a mogła), za co możesz być wdzięczna losowi.
3. Wyciągnij ciało w górę.
4. Zjedz banana lub gorzką czekoladę.
5. Obejrzyj mema.
6. Weź oddech metodą 3-3-6 (3sek wdech/3sek wstrzymać/6sek wydech)
7. Uśmiechnij się, nawet sztucznie.
8. Powiedz: jestem wkurzona.
9. Powąchaj lawendę lub pomarańczę.
10. Wyobraź sobie siebie w chwili sukcesu.
11. Spraw komuś przyjemność.
12. Spójrz na zdjęcie z wakacji.
13. Znajdź dwie małe rzeczy, które ci się udały.
14. Zrób 45 sekundową medytację.
15. Znajdź plus w negatywnym zdarzeniu.
16. Zrób coś inaczej niż zwykle.
17. Tańcz choć przez 30 sekund.
18. Zaplanuj podróż życia.
19. Spójrz na zieleń.
20. Pomyśl o kimś, kto cię kocha.
21. Przytul kogoś.
(źródło-jakaś gazeta, jakiś czas temu)

Właśnie jestem w trakcie realizacji punktu 4, trochę go nagięłam i muszę przyznać, że działa, chciałam jeszcze zaliczyć 21, ale wirtualnie się nie liczy ;-).

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Lwiczka9
Anno witaj,nie martw sie...nasze forum nie musi sie krecic jak tamta katarynka:))) Gdzies musi byc spokój..niech tam sie biją na slowa:)) ja obmyslam podroz zycia...Fajne nam rzeczy podalas,dzieki! Milej nocki!

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
Cześć Lwiczko :-).
Tam też jest coraz spokojniej, może to i dobrze, pomoże w walce z nałogiem ;-).
Czy to podróż dookoła świata? Ja wczoraj byłam u Ciebie i w Twojej okolicy, też było fajnie, choć tak krótko.

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anno, nie lubie ludzi którzy ci ągle uzywają epitetu LEWACTWO bo to jest slowo wytrych świadczące o zapieklosci i checi obrazenia i sprowokowania ludzi o innym światopoglądzie - dziwie sie Pani Anno że z takim prostackim prowokatorem jakim jest illum pozoruje Pani przyjazny dialog bo w tonie jego wypowiedzi widac wywyzszanie sie, demonstrowanie że pozjadal wszystkie rozumy i ze czuje sie jakims nadczlowiekiem ktory robi interlokutorom wielki zaszczyt ze z nim rozmawia - dla mnie illum to nadęty bufon,  prowokacyjny tępogłowiec i ironizujący buc

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Szkoda,ze nie dalas znaku...:) Lezalam caly dzien na plazy w Mielnie..:) Hmmm...dookola juz nie dam rady...ale...choc jeden kontynent z puktami dosc odleglymi od siebie ...Moze kiedys..

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
Witaj Darku, nie paniuj mi bo tej formy dotąd nie praktykowaliśmy.
Z tym lewactwem, z mojej strony, to po prostu żart, jeśli czytałeś mnie wcześniej to wiesz, że mnie to irytuje, nie raz o tym pisałam. Pozwolisz również, że będę rozmawiać z kim chcę. Illuminatus potrafi rozmawiać z tymi, z którymi chce, w tematach jest elastyczny choć najbardziej lubi te polityczne przepychanki.
Gdybyś nie zauważył, założyłam wątek o tym jak sobie radzić w sterujących sytuacjach, czekoladę już zjadłam, wiecej nie mogę, więc nie denerwuj mnie tylko napisz jak Ty sobie radzisz ;-))).

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja też leżałam na tej plaży i nawet myślałam o Tobie... Zajrzałam na forum żeby zapytać o jakąś kawę, ale Cię nie było... serio.

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Lwiczka9
Zartujesz:)Serio? No to sie moze mijałysmy?. Ja ok. 17 pilam kawke w kawiarni na deptaku głownym k. restauracji Meduza. Potem maszerowalam promenadka-kładką az do Uniescia:) Ciekawe byloby to spotkanko...czesto wchodze na forum ale nie pisze...wczoraj zagladalam..wiec..warto bylo zapytac,moze kawa byla by wspolna:) Nic straconego..hmm..zapomnialam skad jestes...moze znow zawitasz?:)
123