Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

Wenus
A ja mam w planach "Troje na gigancie". Miłego wieczoru zatem :)

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

no i poznaliśmy naszą grupę kwalifikacyjną na ten turniej w 2020 r.
POLSKA, AUSTRIA, IZRAEL, MACEDONIA, SŁOWENIA, ŁOTWA - dwie drużyny awansują i powinniśmy z tym sobie poradzić
1234