Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

zadowolony
Brawo Polska. Polacy kolejny raz nie pozwolili się okraść lewactwu. Tym razem przy organizowaniu durnych zbiegowisk reklamowych na stadionach.

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

da®®io
przestań trollu psuc wątek- caly Swiat walczy o uczestnictwo w imprezach sportowych i kulturalnych bo to najlepsze metody promocji krajów i przyciągania turystów, bizenesmenów i kibiców- A WY W SWOIM WOLSKIM DEKLU BUDUJECE UTOPIJNE SREDNIOWIECZNE WIZJE-ten żenujący zlot rozmodlonej młodziezy w Krakowie ci nie przeszkadzał? a te stadionowe pseudo uzdrowienia to nie jest bezsens? moze zróbta se urodzinki adolfa w kwietniu i kurs wypieku oplatków i pierników w Toruniu-istny Ciemnogród z którego cała Europa ma " polewkę "

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

zadowolony
W "imprezach sportowych" chodzi tylko i wyłącznie o rabowanie forsy. Głównie chodzi o rabowanie państwowej forsy z różnych instytucji ale forsą "kibiców" lewactwo też nie pogardzi.

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

Lwiczka9
A Ty co zrabowales,pochwal sie,bo cos rabowanie cie kręci. Widzisz zdzblo u innych a u siebie...tego kolka nie widzisz? bo jakos taaaak ci żal,ze az ci doope skreca.

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

da®®io
ten anonimowy troll brzmi mi jak lothar-bo to są jego teorie rodem z konserwowej puszki-ten tabaluga to też on tak na 80%

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

Lwiczka9
Na bank darku to on,poznaje te stylistyke. No coz...kocha mnie..musze przezyc to jakos:))))

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

Chyba Boniek sie poddal widząc,z jakim koniem musialby sie uzerac...No i ten minister nie za mądrze mi wyglada..banka mydlana czy na mleko,bo sama juz nie wiem...Ale to duzy bląd...przerosla pana Bonka glupia polityka... nie chce stracic stanowiska..Nic to...i PIS sie przezyje:))) a inni niech sobie jada na swietowanie urodzin pana H. do lasu..////

Re: Zagadka Piłkarska za 100 pkt. ale bez podglądania w google !!!

da®®io
wbrew pozorom funkcja Prezesa PZPN jest polityczną, więc walka z politykami jest w "zakresie jego obowiązków" a jeszcze dochodzą wojenki podjazdowe tych nomenklaturowych baronów piłkarskiego światka trzęsącego OZPN-ami czasem wbrew centrali-Myślę, że Boniek ma na tym stołku urwanie głowy-tam nie jest tak slodko-kasa jest ale i niechybnie utrata zdrowia
1234