Zagrałam o was w pokera

Natalia
"cztery piwka na stół.. czwarta ręka króla bije As. .."
Warto było.

Re: Zagrałam o was w pokera

znawca świata
Ciągle ci się coś miesza. W tej szancie chodziło o grę w brydża.

Re: Zagrałam o was w pokera

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Wygrałaś? ;)

Re: Zagrałam o was w pokera

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
No i .....?

Re: Zagrałam o was w pokera

Natalia
Acquisitio - figura geomantyczna.

Re: Zagrałam o was w pokera

Natalia
Zdobywanie.
Wyciągamy rękę i cofamy z powrotem.  Planeta Jowisz. Koło Fortuny. Pozytywna obecność ludzi dzięki którym możemy osiągać. Sukces rozciągnięty w czasie do roku. Powolny rozkwit, rozwój. Harmonia ciała i ducha. Materia jest żywym przepływem materii i mocy sprawczej. Nie statyczne trwanie, stagnacja, ale przemiana.
Pozwala zrozumieć i wykorzystać nieograniczoność możliwości, zagospodarowanie talentów. Prawidłowa organizacja przestrzeni życiowej.
Gdy oznacza osobę jest to osoba o jasnej, otwartej twarzy i szczęśliwym spojrzeniu. Twarz promienieje. Elegancka, ubierająca się ze smakiem. Może być nieco korpulentna.
W symbolice tej karty jest również jedzenie, pożywienie. To restauracje i miejsca, usługi korzystne dla zdrowia.
Związana także z kapitałem twardym. Ze wszystkim, gdzie dobrze i dostatnio. Materia służąca wzrastaniu.
Srodowisko, które określa ludzi zamożnych, którzy lubią korzystać z życia.
Praca, która daje satysfakcję materialną i emocjonalną.
To, co chcę zrobić jest właśnie tym, o co chodzi. Strzał w dziesiątkę.
Zdolności wewnętrzne pozwalają osiągnąć sukces. To sukces dzięki sobie. Własne zasługi.
W związku szczerość uczuć, wzajemne wzrastanie partnerów, związek szczęśliwy, który pomnaża materię.
Bogaci sobą wzajemnie czyli dwie drugie połówki. ( tarocistka Danuta w ezo 2011)

Re: Zagrałam o was w pokera

Natalia
I żeby nikt tutaj w to nie wątpił, bo musiałam zmierzyć się z bestią.