Pomysł nieoryginalny

Natalia
Jeśli przez najbliższy rok nie odejdziemy z forum, proponuję spotkanie forumowiczów. Dowiemy się, dlaczego zostaliśmy tutaj jeszcze rok. To będzie musiało być coś naprawdę magicznego jeśli nas zatrzyma. Poza lubieniem.

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io
środek Polski znajduje się w miejscowosci Piątek-ode mnie to jest ok 35 km
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Geometryczny_środek_Polski

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Najlepiej latem :) A co będziemy robić?

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Zwiedzać Łódź jeśli znajdziemy się w środku Polski. Wówczas Darrio będzie oprowadzał po najciekawszych miejscach, a wieczorem będziemy pić magiczne napoje.
Zrobimy sobie zdjęcie pod pomnikiem w Piątku?

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Przypomniałam sobie, że kiedyś śnił mi się środek Polski i szukałam na mapie.

Re: Pomysł nieoryginalny

Lwiczka9
Pomysł ciekawy:) W Piatku trzy lata temu byłam,ale Łodzi to za młodosci bylam hmmm...:)) A Łódz mnie kusi,oj kusi.  Cos czuje,ze rok minie jak z bicza strzelił:)

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Może miałam sen, że ty byłaś w Piątku?

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Darrio, mam dla ciebie zadanie z geometrii.
Łódź to miasto czterech kultur i każda  z nich ma swoją świątynię. Jeśli wyznaczysz na mapie miejsca tych świątyń,  gdzie będzie punkt przecięcia linii czyli środek?
1234 ... 11