Pomysł nieoryginalny

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
W środku zadanie dostanie Wenus.

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
A mnie się obiło o uszy, że środek Europy leży w Brzezinach k. Łodzi. To też gdzieś niedaleko. W Brzezinach miałam okazję być i na centrum Europy to mi nie wygląda ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io
Hej Minko:) środka Europy nie da się jednoznacznie ustalić, ale podobno jest na Litwie-ja mam watpliwości ale tak mówi wikipedia - https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Środek_Europy

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Super czyli mamy jeszcze środek Europy. Może nie wygląda, ale skoro to fakt geograficzny możemy obejrzeć.

Re: Pomysł nieoryginalny

Natko:) nie jestem specjalistą od religioznawstwa więc nie będę się wysmętniać, ale ta stronka poniżej pomoże Ci rozwikłać tę Twoją zagadkę
 http://blog.radek-biernat.pl/2011/03/lodz-czterech-religii/

Re: Pomysł nieoryginalny

To czego środek jest w Brzezinach? skądś mi się wzięło takie skojarzenie sama nie wiem skąd, ale raczej nie z sufitu ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Jestem za, pamiętam, że mieli tam kiedyś dobrą pizzę i salceson swojski :)

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
To nie jest zadanie z religioznawstwa, ale geometrii.
W tym artykule jest napisane,  że Cerkiew katedralna Św. Aleksandra Newskiego znajduje się 100 m od Kościoła katolickiego - Bazyliki Św. S.Kostki, a dalej brak danych topograficznych. Tak znaczące świątynie zawsze były stawiane w miejscach mocy ziemi.  A Łódź to "ziemia obiecana".
12345 ... 11