Pomysł nieoryginalny

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io
ja kościoły lubię zwiedzać, a modlić to się można nawet w domu-mnie nie przekonują teorie o jakim specjalnym lokalizowaniu świątyń-może ustawienie ich wg stron swiata ma jakieś religijne wytlumaczenie, ale tworzenie jakichś tajemnych lini, czakr i innych ezoterycznych "sieci" to dla mnie barwne bzdury

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
Po prostu z ust mi to wyjąłeś ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
Ale moja sąsiadka, co ma nieźle nawalone pod kopułą, jakby Cię dorwała to dałaby Ci na ten temat taki wykład, że byś tylko patrzył jak tu jej uciec ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io
hej miło, że znów tutaj jesteś:)
a co do tej sąsiadki to podobno nie ma ludzi całkiem normalnych-każdy ma jakiegoś " kota " pod beretem

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
No tak każdy ma jakiegoś bzika, ale i tak wolę udawać, że jej nie widzę niż wdać się w rozmowę bo kiedyś jak mnie dopadła to mi nawynajdowała tyle chorób, że to cud że jeszcze żyję ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Drodzy państwo "szkiełko i oko" jesteście dla siebie stworzeni.
Ja wierzę w rzeczy, które są jeszcze nie udowodnione. Jak w filmie "Człowiek, który poznał nieskończoność".

Re: Pomysł nieoryginalny

hej Perełko:) My jesteśmy racjonalistami-świat jest materialny, a cuda dzieją się w naszej wyobraźni jako imaginacje mózgu

Re: Pomysł nieoryginalny

Lwiczka9
A jednak kochani fajnie jest byc marzycielem i fantasta w realnym swiecie:) Mnie materia przytłacza i zniewala,a wyobraznia szusuje gdzie chce:) tak,Perelko,lubie takie filmy jak wspomniany przez Ciebie "Czlowiek...". A mury Łodzi są taaakie namacalne. Zyczę Łodzi aby byla nominowana,ma szanse! Jak nie z wami,to na pewno musze to miasto zwiedzic w przyszlym roku lub za dwa:)
1234567 ... 11