Pomysł nieoryginalny

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Super. Jedzonko powinno być jednym z najważniejszych punktów.

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
błąd, żle wyczytałaś-100 metrow dzieli katolicką Katedrę im.Kostki a augsbursko protestancki kosć św. Mateusza zw. niemieckim-Sobór Newskiego znajduje się w centrum w okolicach Nowego.Dworca Fabrycznego, a gdzie jest żydowska bożnica to tak z pamięci nie wiem-może znajdę

Re: Pomysł nieoryginalny

da®®io
no i mam:) Synagoga Reicherów w Łodzi – synagoga
znajdująca się w Łodzi, w oficynie kamienicy przy
ulicy Rewolucji 1905 roku nr 28, dawniej zwanej
Południową. Jest jedyną zachowaną przedwojenną
oraz jedną z dwóch czynnych synagog w Łodzi. - a więc położona jest ona w centrum-nigdy nie interesowałem się tym miejscem

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Racja. Za szybko przejrzałam. Widzisz, że ty będziesz najlepszy do rozwiązania tej zagadki?

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
No a gdzie ta zagadka dla mnie? Uwielbiam zagadki ;)

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
Darrio wycofał się na samo słowo świątynia, więc zagadka musi zostać odroczona i zmieniona.

Re: Pomysł nieoryginalny

Natalia
 Łódź to prawdziwa Wieża Babel, w której ludzie doszli do jednego języka.
Sama znalazłam - kościoły układają się w trzy równoległe fale.  To jak smocze linie po których płynie energia.

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Ja się świątyń nie boję, to dawaj śmiało ;)
123456 ... 11