Pomysł nieoryginalny

Re: Pomysł nieoryginalny

Wenus
Samochodem jeżdżę na co dzień i nie robi na mnie to żadnego wrażenia, a na markach się nie znam, mogę jedynie zdradzić w sekrecie, że najbardziej lubię czerwone bo są najszybsze. Natomiast tramwajem to nie pamiętam kiedy ostatnio jechałam i taka odmiana mogłaby być co najmniej interesująca ;P

ad.ps. Tak sobie myślę, jak bardzo musiałoby zależeć jakiemuś mężczyźnie na kobiecie jeśli byłby w stanie poświęcić swoje półroczne dochody, aby móc  spędzić z nią pół godziny na kawie...