"Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani."

"Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani."

"Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani. Za kitę i do góry" - tak młodego chłopaka w tramwaju linii numer 18 w Poznaniu straszyło kilku mężczyzn. Czuli się bezkarni"

Kiedyś wspominałem już o tym zdarzeniu, a poniżej polecam jeszcze nagranie:

"Gdy chłopak wysiadł, celem ataku zostali dwaj mężczyźni. Gdy pewna kobieta zwróciła im wreszcie uwagę, napastnicy zareagowali stosując retorykę, która ujawniła ich poglądy polityczne. – A ty jakaś feministka jesteś? A chciałabyś dostać pocisk, k**** niewąski? Nie rozumiesz, bo masz lewacką ideologię. Jakbyś miała naszą, to bym ci wytłumaczył w prostych słowach – powiedział jeden z mężczyzn."

(...) Redakcji "Stop Nacjonalizmowi" udało się ustalić kim jest mężczyzna z nagrania. "Antyfaszystowski wywiad działa szybko i sprawnie. (...)

Bandyta, który brał udział w sterroryzowaniu pasażerów poznańskiego tramwaju to warszawski działacz skrajnej prawicy, ps. Tuba"– czytamy na Facebooku.

Jak się okazało, chuligan z poznańskiego tramwaju "zasłynął" niedawno organizacją neofaszystowskiego koncertu, który odbył się w stolicy. Na zamieszczonej na Facebooku fotografii widać znajomą "Tuby", która ma na sobie koszulkę z logiem brytyjskiej organizacji terrorystycznej Combat 18.

Liczba "18" jest powszechnie stosowana przez neonazistów. Odnosi się ona do inicjałów Adolfa Hitlera (A jest pierwszą literą alfabetu łacińskiego, H – ósmą). Czasem grupy tego rodzaju stosują też liczbę 88, która nawiązuje do nazistowskiego pozdrowienia "Heil Hitler" (zasada taka sama jak w przypadku liczby "18"). "

natemat.pl/173043,awantura-w-poznanskim-tramwaju-zaraz-dojdziemy-do-wladzy-i-bedziecie-k-wieszani

PS. Brawo dla tej pani, która tak odważnie zareagowała na zaczepianie chłopaka.

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

Nacjonaliści zaatakowali samochód na niemieckich rejestracjach

"Podsycane przez polityków szowinistyczne szaleństwo sięga zenitu.
 Dwóch mężczyzn zaatakowało Polaków jadących samochodem z niemieckimi tablicami rejestracyjnymi, bo wzięli ich za Niemców. I tylko z powodu domniemanej narodowości zwyzywali od "faszystów, hitlerowców", krzyczeli "wracajcie do Berlina, tam wszyscy mordercy mieszkają!"

"A teraz przypomnijcie sobie wszystkie memy o Niemcach, którzy "nie będą nam mówić co mamy robić w naszym kraju!" ministra Adama Andruszkiewicza. Słowa Dudy o tym, że "nie będą nam w obcych językach narzucali". Taka narracja trafia do prostych umysłów, a potem wystarczy trochę alkoholu i już jeden z drugim "obrońca ojczyzny" gotów pobić za używanie języka Goethego."  Źródło <<--

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

Mam w rodzinie człowieka, byłego opozycjoniste stanu wojennego...osiadł na stałe w obcym, niedalekim kraju...Chwali "ten" rząd...Pobiera 400 plus co miesiac do konca zycia za walke z komuną. Rejestracje auta ma tamtego kraju...Hmmm...Czy jeszcze odwiedzi Polske?  PS. Wróg emigrantów,sam emigrant.  Rodziny sie nie wybiera:(  Chyba przesle mu ten link. Niech zobaczy co tak chwali//// Dzieki Marcin. Gorzkie to wszystko.

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

strona wolacka dziczeje i strasznie się radykalizuje więc takich skrajnie niebezpiecznych ksenofobiczno - naziolskich zachowań jest coraz więcej

https://koduj24.pl/niech-wydupiaja-do-siebie-albo-kupie-maczete-i-zrobie-im-krwawy-slask-jak-oni-wolyn/

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Witaj, lwiczko. To nic nie da, ponieważ uzna to za prowokację polityczną. Swoje przeżył, więc i z chęcią ciebie poduczy trochę :)

Ja i tak wolę Orbana czy dzisiejszą gwiazdę wiadomości - Matteo Salviniego:

"Podczas spotkania w klubie prasy zagranicznej w Rzymie Salvini, cytowany przez agencję Ansa, oświadczył: - Każdy demokratycznie wybrany rząd, taki jak polski czy francuski, ma prawo głosować nad reformą wymiaru sprawiedliwości czy pracy, w jaką wierzy; decydują o tym obywatele tego kraju, a nie Unia Europejska. Następnie były szef MSW i były wicepremier dodał, że prezydent Francji Emmanuel Macron <<„zostanie oceniony za swoją reformę systemu emerytur”>>. Reforma systemu emerytalnego we Francji, zakładająca m.in. podniesienie wieku przejścia na emeryturę, wywołała gwałtowne protesty i strajki w całym kraju".

Dalej:

"PiS odrzuca oskarżenia o podważanie praworządności. Zdaniem europosła Joachima Brudzińskiego debaty na temat rzekomego zagrożenia dla praworządności w Polsce mają osłabić nasz kraj w kontekście konkurencji gospodarczej w UE oraz negocjacji w sprawie nowego wieloletniego budżetu. - Tu nie chodzi o żadną praworządność, tu nie chodzi o żadne zagrożenie dla wartości demokratycznego państwa prawnego, tylko o rywalizację i tutaj dosyć charakterystyczne jest to, że polska gospodarka się rozwija, że polskie przedsiębiorstwa rosną w siłę, a co za tym idzie stanowią konkurencje dla tych z tzw. starej UE - powiedział europoseł PiS".

Tymczasem w ramach odprężenia chyba film włączę ,o ile na nim zaraz nie usnę.

Przydałaby się tu Perełka. Gdyby zajrzała to coś zostawię dla niej:

Przez ostatnie dwie noce podczas marzeń sennych obejmują mnie dwie męskie, czarne łapki od tyłu w pasie (cichociemne i ulotne jak wiatr, ale stanowcze i w miarę delikatnie obchodzące się ze mną - podejście ostrożnościowe), Pojawiają się, gdy patrzę przed siebie widząc dokładny cel i zagrożenie :)

Ciekawa jestem czy myśli o tym samym co ja? W końcu to czarownica i domyśla się jaki to przekaz. Wiem, że posiada niemniej dobrą intuicję jak ja i dlatego ją też serdecznie tutaj pozdrawiam.
Te łapki nie są groźne, raczej próbują swoich sił na mnie, co będzie ciężkie jak się zapewne domyślasz. Taka delikatna próba perswazji :D Mówię ci nici z tego wyjdą :)

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

Walkiria
Cel i zagrożenie ostatnie - blondynka podążająca za mną. Białą firanką zasłoniłam wejście, zza którego ją obserwowałam. Stanęła przed nią nieruchomo. Wówczas nasze oczy skrzyżowały się groźnie, a łapki objęły mnie uziemiając na chwilę w miejscu. Zaraz po tym rozpłynęłam się. W pierwszym śnie był powrót do symboliki i wartości rodzinnych, do osób które nie są już obecne na tym świecie, a w moim sercu zajmowały zawsze szczególne miejsce.

Chyba już zmęczona jestem, bo nie widzę co piszę i poprawiam, edytuję, więc już kończę :)

Pozdrawiam i Szuw oczywiście.

Dobrych snów.

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

da®®io
zaden Orban, zaden Salvini nie jest dla mnie w tych sprawach autorytetem bo to sa nowi obstrukcjonisci w Europie wyniesieni do wladzy na fali populistyczno-szowinistycznego nacjonalizmu - nie sa tez nimi kajtki ziobry ktorzy o prawie naja mgliste pojecie - slucham tego co mowia specjalisci, doswiadczeni prawnicy i sedziowie - czytam art 91 Konstytucji i wiem ze poniewaz nie jestesmy w stanie wojny wiec nie maja prawa istniec takie specjalne sady jak neo krs - musi trwac trojpodzial wladzy ktorego to pis w sposób niekonstytucyjny wbrew rozsadkowi i na szkode Polski usiluje zdemontowac

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

partia Liga Pólnocna z ktorej wywodzi sie Salviani to ugrupowanie ktorego glowne nurty to: populizm, federalizm,
eurosceptycyzm , narodowy katolicyzm
- partia ta dązy do rozpadu Wloch na 3 czesci wiec sie dziwie makaroniarzom jak mogli ich dopuscic do wladzy ?
123