Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Przylazczko kochana,masz racje! Ale czasem trzeba dac sasiadom delikatnie do zrozumienia ze nie jestem debilem ,zeby mi butów nie szyli. Oj tam,i tak jestem subtelna,wiec...masz racje,poniosło mnie ciutke...ech, podziwiam Twa silna wole,ze nie dochodza Cie sluchy zza plota, a moze je ignorujesz,i slusznie...ja tez,ale czasami sie cos przeleje...

Na codzien jestem z dala od tego swiatowego bigosu,bo swoje juz zrobilAM I MAM SIE Z RODZINA DOBRZE,BO UWAZAMY NA SIEBIE I INNYCH....,niemniej sluchy z TV,netu,portali,FB  dochodza ..no i maasz..taki zonk:))

Dzis sie wydarzyly u mnie dwie piekne chwile...wzruszenie mowe odejmuje...pale swiece,slucham mantr,i nieskora jestem do bitki...Oczywiscie,ze nie pociagne tematu...

Jestem za to skora do zmiany,"uzbrojona" w dobry nastrój ,optymizm i spokojnie czekam na caly 2022.
Najwazniejszy mental i nieuleganie presji otoczenia. Trzymam pion:) Zapracowałam przez ostatnie 2 lata na to. Inni sie nadal stresują,zal mi ich.
Pozdrawiam serdecznie:)
Obysmy zdrowi WSZYSCY bez wyjatku byli.
Znasz slowiańskie mantry?
https://www.youtube.com/watch?v=9-wYM306DVs&t=1879s
Cudowny stan, Lwiczko, tak trzymaj!

Jeśli chodzi o sąsiadów, to ja na serio nie czytam, więc kompletnie nie wiem, co oni tam piszą. Już nie raz mówiłam. Zdrowsza przez to jestem, radosna i kocham ich wszystkich takimi, jakimi byli:)

Ja też jestem spokojna o naszą przyszłość, wierzę w moc omikrona.
Pozdrawiam Cię serdecznie, życząc wzajemnie mnóstwa zdrówka nam wszystkim.
🦋🦋🦋

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)

Jolu, w jaki sposób Cię niby cenzuruję?

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
szuw napisał/a
Jolu, w jaki sposób Cię niby cenzuruję?

Już ty wiesz jaki, przez wszystkie przypadki niemalże, coś jakoś tak jak poniżej...heh...

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Jolu,ja tylko grzecznie zapytalam dlaczego sprzeciwiający sie szczepieniom nie protestuja na ulicach?
Tylko na to oczekiwalam odpowiedzi.
A moze jednak,wiec sie pochwal:)
Reszta fake newsów mnie nie interesuje.
Dobrej nocy.
PS. Ja zas znam odpowiedz. Flirt rzadu polskiego z antyszczepionkowcami i niezgadzającymi sie na restrykcje jest jemu na reke. Nie robi on nic ,i za to ludobojstwo na narodzie polskim ten rząd odpowie.Nie protestujesz w Niemczech bo dawno bys w pace siedziala. W Polsce mozesz,bo policja PISzdowska Cie ochroni. Przyjezdzaj:) W sumie ten niemiecki ordnung Ci pasuje,bo juz dawno bys spieprzyla stamtad...Podwojna moralnosc..jak ja to "lubie"...Zakuta w niemieckie kajdany ujadajaca z innymi na polskim forum...Bleeeee......

Lwiczko, twoje ujadanie w startowym i tym komentarzu również, z grzecznością ma niewiele wspólnego.

Ale taka to twoja moralność.

Nie wiesz nic o mnie tutaj, a komentujesz w charakterystycznie dla siebie prymitywny sposób:
"Zakuta w niemieckie kajdany ujadajaca z innymi na polskim forum...Bleeeee....."

Także nie udawaj zdystansowanej, uduchowionej, zmantrowanej pozytywnie.;)))

To na pewno cudny stan.

Niemniej sądząc po tym co piszesz, ciebie nie dotyczy.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
   Idz Jolu spac.

[...]

To mnie nie zagaduj Lwiczko.

Dobranoc.

No chyba, że jeszcze jakaś słowiańska muzyczka!;)))

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
Spij spokojnie .

[...]

I wzajemnie.;)
12345