Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
Do jakich badań i statystyk się odwołujesz?
Tych zmanipulowanych?

Poza tym, nie ma porównania do szczepień, o których wspominasz, bo tamte bierze się raz na całe życie, a na covida już co kilka miesięcy.

Faktem jest, że nawet po tamtych szczepieniach ludzie umierali, np. na odrę.
O tym mówił nawet dr Simon, szczęśliwy, że go rodzice przed tą szczepionką ochronili, ale na covida sam zachęca.

Marcin, dobra szczepionka nie zabija, co to za tłumaczenie, że "niewielki procent".

W linku osoby z życia publicznego, niektóre znamy, w tym poseł śp. Anna Wasilewska.

Każda z tych osób namawiała do szczepień, niedługo potem zmarła.

Jest tam nawet taki "żartowniś", który mówi m.in. "przepraszam, że się przez chwilę nie odzywałem, ale właśnie dostawałem autyzmu"...zaszczepiony 4 stycznia, umiera w lutym.

I to jest prawda, której nie podważysz, ale jak wspomniałam wcześniej, z jakiegoś powodu zagrożenia wolisz nie widzieć.
https://rumble.com/vmsmvx-przypadkovi-grbr.html

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :) napisał/a
[...]

Odwołuje się np. do statystyk Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego (Państwowy Instytut Badawczy)

https://www.pzh.gov.pl/wp-content/uploads/2021/12/Raport-NOP-do-15.12.2021.pdf

Raport za okres 27.12.2020 – 15.12.2021

Ogółem do dnia 15 grudnia 2021 r. zarejestrowano 16 677 NOP, natomiast wykonano łącznie 44 433 935 szczepień.

NOPy stanowią ok. 0,05%.

NOP poważny (%)  0,003
NOP ciężki (%)   0,001

0,05% to dużo?

Na przykład dla szczepionki na gruźlice:

Według danych NIZP-PZH w 2017 roku niepożądane odczyny poszczepienne po podaniu szczepionki BCG odnotowano łącznie u 344 szczepionych dzieci, co stanowiło 13,4% wszystkich zgłoszonych odczynów.

https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/jakie-ryzyko-jest-zwiazane-ze-szczepieniem-przeciw-gruzlicy/

„W przypadku wszystkich obecnie stosowanych szczepionek ryzyko wystąpienia poważnego odczynu poszczepiennego (NOP) jest wielokrotnie mniejsze niż ryzyko i konsekwencje wynikające z zachorowania na chorobę zakaźną, przed którą chroni szczepienie.„

Szczepionki są bezpieczną i skuteczną formą profilaktyki chorób.

Wszystkie szczepionki przed zarejestrowaniem przechodzą bardzo skrupulatne badania bezpieczeństwa.

Czuwają nad tym specjalnie powołane instytucje:

Narodowy Instytut Leków,
Państwowy Zakład Higieny,
Państwowa Inspekcja Sanitarna (SANEPID),
Europejska Agencja ds. Rejestracji Produktów Leczniczych (EMA),
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO).
Dodatkowo w każdym kraju sprawdzana jest jakość każdej nowej serii szczepionek dopuszczonej do sprzedaży

https://www.medicover.pl/o-zdrowiu/szczepienia-a-niepozadane-odczyny-poszczepienne-nop,3736,n,3710

Do połowy stycznia niepożądane odczyny poszczepienne wystąpiły w Polsce u 0,03 proc. osób, które dostały szczepionkę na COVID-19.

Żaden z odczynów nie był groźny dla życia.

Resort zdrowia i pytani przez Konkret24 eksperci oceniają, że jest to dobry wynik,

 potwierdzający profil bezpieczeństwa szczepionki”.

https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/niepozadane-odczyny-poszczepienne-jaki-to-odsetek-wsrod-zaszczepionych-osob,1045610.html

Więc statystyki np. Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego są dla Ciebie zmanipulowane,
a jakiś artykuliki z randomowych stron „Rumble”, „Telegram” itp. są dla Ciebie wyznacznikiem prawdy?

Nie wierzę, że naprawdę tak uważasz :)

Jola! :) napisał/a
[...]

„Posłanka Anna Wasilewska zmarła przez szczepienie? Fake news! 07.05.2021 godz. 13:04 Ks.

Roman Adam Kneblewski przekazał dezinformujące treści na temat śmierci kobiety”.

„Nie ma żadnych dowodów na to, by posłanka Anna Wasilewska zmarła przez szczepienie przeciw COVID-19.

„Na facebookowy wpis duchownego zareagowało ponad 300 osób, a 81 udostępniło go na swoich tablicach. Pojawiło się ponad 320 komentarzy, w których pisano m.in.: „Na własne życzenie”, „Dziękuję za waleczność ojcze Kneblowski,  za stawanie w naszej obronie.

Bóg zapłać” – co wskazuje na to, że niektórzy internauci uwierzyli w przekazywane przez niego treści.

Z drugiej strony o wiele więcej osób skrytykowało duchownego za powielanie nieprawdziwych informacji: „Przyczyną śmierci były komplikacje po przebytej operacji.

Proszę nie siać dezinformacji”, „Podłość okrutna! Jak duchowny może powielać takie bzdury?!” – komentowano pod wpisem”.

Ks. Roman Adam Kneblewski – bydgoski kapłan – nie pierwszy raz udostępnia nieprawdziwe informacje.

 Zaglądając na jego profile w mediach społecznościowych, zauważyć można, że przekazuje on wiele dezinformujących treści, w tym także teorie spiskowe na temat pandemii koronawirusa SARS-CoV-2.

 Z przekazu rodziny wynika, że śmierć posłanki wynikała z innych przyczyn (tj. komplikacji po operacji), niż sugerował ks. Roman Adam Kneblewski”.

Czytaj więcej na: https://demagog.org.pl/fake_news/poslanka-anna-wasilewska-zmarla-przez-szczepienie-fake-news/

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
Właśnie takie manipulowanie faktami mam na myśli.

Jak umiera pacjent w szpitalu na chorobę, która z covidem nie ma nic wspólnego, to lekarze podciągają pod "zmarł na COVID", dla statystyki, względów finansowych szpitala i własnych.

Za to jak umiera po zaszczepieniu tym cud eliksirem, to wszystko zrobią, aby tylko fakt nie był kojarzony ze szczepieniem.

Jesteś manipulatorem Marcin zaprawionym w boju, zawsze w sumie byłeś, zamotasz, przekręcisz, rozpiszesz na 5 stron itpd., aby tylko wyszło na twoje.

Ale co innego "zabawy" na forach Onet.

Teraz to poważna sprawa, a twoje uparte bagatelizowanie zagrożenia jest co najmniej zastanawiające.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jolu, na poprzedniej stronie wrzuciłaś dwa perfidne fake newsy.

Więc naprawdę uważasz, że z nas dwojga, to ja manipuluję?

Naprawdę nie widzisz nic złego w  rozpowszechnianiu kłamstw i obrzydliwych fake newsów?

To, co teraz się dzieje, to jest dokładnie ten sam mechanizm dezinformacji, jaki miał miejsce przy rozpowszechnianiu kłamstw i fake newsów na temat uchodźców z 5 lat temu (i wcześniej przed wyborami).

Przecież to robią fabryki płatnych trolli  i przykre, że bierzesz w tym udział (i jednocześnie uważasz się za wroga manipulacji).

Jesteś hipokrytką i manipulantką?

PS. Statystyki np. Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego są dla Ciebie zmanipulowane,
a jakieś artykuliki z randomowych stron „Rumble”, „Telegram” itp. są dla Ciebie wyznacznikiem prawdy?

[...]

No widzisz, kolejna twoja manipulacja...tak, twoja Marcin.:)

Wkleiłam dziś inf., o których nie wiedziałam, że to nie jest prawda.

I ty masz tego świadomość, tylko wygodnie ci teraz utrzymywać, że ja celowo przekazuję nieprawdę.

Robisz tak dlatego, by w efekcie już każda moja inf była rozpatrywana przez pryzmat twojego "efektywnego" śledztwa...i "wyniku";)))

Pomijając już fakt, że nie ufam twoim weryfikacjom Marcin, to gdybym miała świadomość, że jakaś inf jest niezgodna z prawdą, to na pewno bym jej nie wkleiła.

Z prostego powodu, ty nim jesteś.

Przecież wiem, że sprawdzasz, a raczej wyszukujesz czasem mega porządnie prze interpretowaną kontrę dla każdej inf., która jest niezgodna z twoją narracją.

A dokładniej ujmując, wyszukujesz kontr "argumenty" dla każdej informacji, która podważa zasadność szczepień.

Dużo robisz w tym kierunku, i to jest zastanawiające.

Ps.
Rumble, Telegram...to miejsca gdzie cenzura nie ma miejsca.

Wszystkie znane platformy są już nią przesiąknięte.
Np. FB po raz kolejny blokuje konto Konfederacji bo ujawnia m.in prawdę na temat układów lekarzy z Pfizerem i innymi firmami farmaceutycznymi...

Inna sprawa, że twoje weryfikacje tzw. facke newsów są również tendencyjne.
Jak ktoś chce zakłamać rzeczywistość to wie jak to zrobić...ty wiesz.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylazczko kochana,masz racje! Ale czasem trzeba dac sasiadom delikatnie do zrozumienia ze nie jestem debilem ,zeby mi butów nie szyli. Oj tam,i tak jestem subtelna,wiec...masz racje,poniosło mnie ciutke...ech, podziwiam Twa silna wole,ze nie dochodza Cie sluchy zza plota, a moze je ignorujesz,i slusznie...ja tez,ale czasami sie cos przeleje...

Na codzien jestem z dala od tego swiatowego bigosu,bo swoje juz zrobilAM I MAM SIE Z RODZINA DOBRZE,BO UWAZAMY NA SIEBIE I INNYCH....,niemniej sluchy z TV,netu,portali,FB  dochodza ..no i maasz..taki zonk:))

Dzis sie wydarzyly u mnie dwie piekne chwile...wzruszenie mowe odejmuje...pale swiece,slucham mantr,i nieskora jestem do bitki...Oczywiscie,ze nie pociagne tematu...

Jestem za to skora do zmiany,"uzbrojona" w dobry nastrój ,optymizm i spokojnie czekam na caly 2022.
Najwazniejszy mental i nieuleganie presji otoczenia. Trzymam pion:) Zapracowałam przez ostatnie 2 lata na to. Inni sie nadal stresują,zal mi ich.
Pozdrawiam serdecznie:)
Obysmy zdrowi WSZYSCY bez wyjatku byli.
Znasz slowiańskie mantry?
https://www.youtube.com/watch?v=9-wYM306DVs&t=1879s

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jola! :) napisał/a
[...]

Ja też lubię teorie spiskowe, moja teoria spiskowa jest taka:

Przed poprzednimi wyborami płatne trolle pisowskie rozpowszechniały fake newsy (propagandę strachu) na temat uchodźców, aby zachęcić do głosowania na partię PiS, która miała ich rzekomo bronić przed uchodźcami (taki szedł przekaz).

Dzisiaj natomiast płatne trolle Konfabulacji rozpowszechniają fake newsy i propagandę strachu na temat szczepionek, aby pozyskać elektorat i zachęcić do głosowania na Konfabulacje.

[...]

Jolu,ja tylko grzecznie zapytalam dlaczego sprzeciwiający sie szczepieniom nie protestuja na ulicach?
Tylko na to oczekiwalam odpowiedzi.
A moze jednak,wiec sie pochwal:)
Reszta fake newsów mnie nie interesuje.
Dobrej nocy.
PS. Ja zas znam odpowiedz. Flirt rzadu polskiego z antyszczepionkowcami i niezgadzającymi sie na restrykcje jest jemu na reke. Nie robi on nic ,i za to ludobojstwo na narodzie polskim ten rząd odpowie.Nie protestujesz w Niemczech bo dawno bys w pace siedziala. W Polsce mozesz,bo policja PISzdowska Cie ochroni. Przyjezdzaj:) W sumie ten niemiecki ordnung Ci pasuje,bo juz dawno bys spieprzyla stamtad...Podwojna moralnosc..jak ja to "lubie"...Zakuta w niemieckie kajdany ujadajaca z innymi na polskim forum...Bleeeee......
12345