Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Drapak
Ten post był aktualizowany .
<quote author="MaryLou">
...bo ja nie...:))))))

[mod]

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Przyłaszczka
Ten post był aktualizowany .
<quote author="Drapak">
MaryLou napisał/a
...bo ja nie...:))))))

[mod]
To, że ktoś ma inne zdanie, to nie jest powód, żeby go wyzywać od idiotów. Możemy przecież dyskutować na jakimś poziomie, prawda?

Jeśli chodzi o skuteczność szczepionek, to się z Tobą zgadzam. Nieskuteczne, działają (jeśli działają) to bardzo krótko. Nie da się wyszczepiać całego świata co 4, 6 miesięcy. I całe szczęście. Nie znamy też skutków ubocznych, o których może zostaniemy poinformowani za kilka lat, jeśli będzie na to zgoda, żeby nas o tym poinformować.

Koleżanka była niedawno w szpitalu. Powiedziała, że przebywają tam zarówno osoby zaszczepione, jak i niezaszczepione. Trudno jej było stwierdzić, jak to się rozkłada procentowo, nie robiła tam badań, tylko się leczyła. Jeśli zaszczepieni przebywają w szpitalu na covid, to niech mi ktoś odpowie na pytanie, dlaczego lekarze twierdzą, że przechodzą go łagodniej? Łagodniej to się leży w łóżku w domu, nie w szpitalu.
🦋🦋🦋

[...]

To fakt :) ale leżąc w szpitalu sam widziałem różnie przechodzących tą chorobę ludzi Ja np przewieziony ledwo żywy a ktoś inny na chodzie  i dopiero w szpitalu go całkiem rozłożyło. Jak to mówiła mi Ordynatorka  z covidem dajemy sobie radę w 3- 4 dni z jego skutkami czasem nie dajemy sobie rady ja miałem 70 % płuc zajętych - 64 saturacja a mój kolega który ze mną leżał nie miał kłopotów z płucami tylko z serduchem, ciekawe.
Co do skutków szczepienia robiłem badania krwi po wyjściu ze szpitala dwa razy było Ok  po dwóch miesiącach szczepienie J&J i badanie - morfologia jakby mnie atom pierdolnął  masakra.
Wnioski ....

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
No i co z tym zrobisz ? Pozostaje gryzc pazury w ukryciu?
To co napisales wie kazdy glupi.....Chwalic sie szczepionka???yyyy...Takich niewielu bo o zycie chodzi a nie o przechwałki...Znasz kogos kto sie tym szczyci?..ja nie...
Co pozostaje?
Oczywiscie,ze sprawa rozgrywana jest politycznie. I niestety,dalismy sie znow podzielic. My naród kuzwa polski,stad nasz ród/////

[...]

Współczuje przejścia choroby...Wszystkich nas to czeka. Dobrze,ze nie jestes wsrod tych ponad juz 100tys co odeszli. Bonus zatem:)

Nie lubie Cie za te papierowe torby na mojej głowie. Pamietliwa jestem,nie poradzisz,wiec nasze rozmowy nie dadza mi przyjemnosci. Nie obraz sie wiec ,jak nie zareaguje na Twe wpisy...Tu sa mili ludzie,zawsze mozna z nimi podebatowac.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Lustereczko powiedz przecie kto dostał najlepszejszą scypionkę na świecie ....

[mod]

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

No własnie...czekałam na takie głupoty z Twej strony,nie zawiodłam sie. To nie zarty. Ale jak tam sobie chcesz. Pytanie pozostalo bez odpowiedzi czy wiec to odpowiedz.? Smiejmy sie z tego,dystans. Ale wiesz co? Moze warto uczyc sie od ozdrowienca,co nad grobem stał...Przemysle...Mam dystans,ale jakis poziom obowiazuje. Nabrales kiepskich nawykow z sasiedniego forum. [mod]:)

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Hej — przypominam grzecznie wszystkim,
że na tym forum komentujemy poruszany temat, a nie siebie nawzajem.

Trzymamy się tematu poruszanego w wątku, a nie offtopujemy — próbując się nawzajem obrażać.