"Zawsze mam rację..."

Anna.

Re: "Zawsze mam rację..."

Gość
Typowa cecha charakteru dla Wodnika, on zawsze ma rację i nikt go nie przekona .Mnie przypomina idącego konia z klapkami na oczy , widzi tylko to co jest przed nim , innego świata nie zna.

Re: "Zawsze mam rację..."

Gość
Anna zawsze jest najmądrzejsza, ocenę ludzi, sytuacji ma bezbłędną.

Re: "Zawsze mam rację..."

Gość
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dla kochanej Anny i tak nie pozna kto :)  https://youtu.be/8xg3vE8Ie_E

Re: "Zawsze mam rację..."

da®®io
wygląda na to, ze tylko ty " wiesz " co to za osoba - dla mnie to nieco napastliwa tajemnicza postac

Re: "Zawsze mam rację..."

Kpt.Wojtek
Dla ciebie darrio wszyscy sa i beda napastliwi. Popatrz ile osob odeszlo z tego forum jak zaczales nas szufladkowac.
Odrobina samokrytyki by sie przydala;)

Re: "Zawsze mam rację..."

da®®io
przeciez ty takze jestes napastliwy,  moze inaczej ale tez - porownujesz obsesyjne mnie przesladowanie przez s. do tego ze czasem przeniose cos do jakiej szuflady - zachowuj facet troche proporcji co do tych spraw - wy wszyscy macie potrzebe wlazenia innym na leb - a ja sobie na to nie pozwole - kazdemu powiem co mnie w nim nie pasuje - i olewam to co o mnie myslicie

Re: "Zawsze mam rację..."

da®®io
kpt. dzięki za cytat mojego wpisu o drapaku - może teraz się zachowa bo oni mi go ze 4 razy usuwali zeby ten hanys tego nie przeczytał, az w koncu go przydybałem
12