Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Kawusia
5 maja mamy zaćmienie Księżyca w Skorpionie, które jest niezwykle intensywnym i głęboko transformującym nas wydarzeniem, i to w skali globalnej. Zaćmienie wydobędzie na powierzchnię wszystko co było do tej pory w cieniu ze zdwojoną siłą.
Ogólnie cały maj zapowiada się ciekawie poza retrogradacją Jowisz po 12 latach wejdzie do Byka tuż po Helikalnym Wschodzie Słońca. A na mój prosty umysł Jowisz dba o nasze finanse ,a jeszcze w Byku ,który jest materialny bądź co bądź. A tak piszę bo może kogoś zaciekawi to ,ja od jakiegoś czasu sprawdzam co się dzieje na niebie.
Skorpion jest znany z tego, że jest intensywny, namiętny i tajemniczy, więc to zjawisko obudzi potężne emocje i przyspieszy głęboką transformację na poziomie osobistym, jak i zbiorowym.
Możemy nie czuć się fajnie, bo wszystkie tłumione uczucia wypływają na powierzchnię. Kopanie i odkrywanie prawdy nie wszystkim służy tak samo. Ale pozytywne jest to że każdy proces do którego podchodzimy świadomie ,nie jest taki straszny jak by się wydawało.

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
[...]
Bardzo ciekawe, co piszesz Kawusiu. Dziękuję. Na pewno bym się interesowała astrologią, gdybym tylko miała czasu troszkę więcej.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Kawusia napisał/a
[...]
Przylaszczko ja to robię trochę z konieczności ,bo lubię wiedzieć co się dzieje. Kiedyś Słowianie i Celci patrzyli w niebo bo tam czytali pogodę ,a nawet przyszłe zdarzenia. Niektórzy twierdzą że w niebo patrzą szczęśliwi ludzie ,ale czy to nie jest trochę tak że jak masz dobry humor to patrzysz w niebo ,a jak masz problem to trzymasz głowę w dół?

[...]

To by wyjaśniało, dlaczego zawsze chodzę z głową w chmurach. Ja zasadniczo nie mam problemów, tylko zadania do wykonania
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

[...]

Ni i dobrze tak trzymać

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Wychodzimy z Pełni w skorpionie i zaćmień, wchodzimy W Wenus w Raku Od 7.05 -5.06
To czas kreowania wymarzonego domu ,wszelkie zmiany ,remonty i nowe stylizacje. Możemy mieć ochotę żeby coś przemalować ,przemeblować. Wenus w Raku to energia miłości i troskliwości. Rośnie potrzeba zaopiekowania się domem  i rodziną ,ale też przynależnością do korzeni. To czas pracy  z rodem i programami idących od naszych przodków. Nie trzeba robić remontu w domu by poczuć się dobrze ,czasem wystarczą świeże kwiaty w wazonie.

[...]

Wenus w raku. Czyli mój czas
Fajnie.
Dziękuję, że to powiedziałaś, Kawusiu.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Znowu ciekawe rzeczy na niebie

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Wenus w Raku,czuje to. Chyba zmienie fryzurke i kolorek...Po latach blondi i dlugich włosa
ów mam chec na czupurną brunetke do moich ciemnych oczu,brzwi i rzes...No no,ciekwe czy zdobede sie na odwage bo to wymaga zmiany fryzjerki a z moja jestem od 10 dobrych lat...////Pora na zmiany....
12