a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

mała, sztuczna choineczka stała sobie na lodówce i nikomu nie przeszkadzała więc po co miałem ją wcześniej ruszać?

Re: a ja wbrew zaleceniom koscielnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

zresztą ja zawsze trzymam ubraną choinkę prawie do końca karnawału i nie słucham się jakiś mało mnie interesujących nakazów
https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Do-kiedy-choinka-powinna-stac-w-domu-i-kiedy-rozebrac-choinke-DATA

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

Walkiria
Nie ma żadnych nakazów ani zakazów kościelnych w tej kwestii. Przyjmuje się tylko, że powinna stać przynajmniej do kolędy. Większość ludzi chowa ją wcześniej. Ci co lubią śpiewać kolędy i czuć jeszcze klimat świąt trzymają ją nieco dłużej. Ja swoją schowałam 2 tygodnie temu i tylko dlatego, że znudziła się i była jak zawalidroga.
Dario, myślisz że ktokolwiek się przejmuje choinką? Jesteś w błędzie, ponieważ dziś jest moda na żywe iglaki, a te lądują w piecach lub na śmietnikach jako suche badyle. Bo przecież ludzie kupują ją również ze względu na piękny zapach i aromatyczne właściwości zdrowotne. W sezonie grypowym jak znalazł na kaszel i katar.

Naprawdę wierzysz w to o czym piszesz? Jeszcze takich ludzi nie spotkałam na swej drodze i nie pisz głupot jak Wojtek. On ma obsesję na punkcie każdego kto wierzy w co innego od niego, o czym już się przekonałeś niejednokrotnie. Ja z kolei takich ludzi omijam, bo na mądrość przepisu nie ma :)

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

przeciez ten moj wątek to żart i prosze nie porównywac mnie do lotha - to jest cytat z  linku który jest powyżej mówiący o tym, że jednak jakieś daty w tym temacie obowiązują
" Pierwszym terminem, w którym niektóre osoby
decydują się na rozebranie świątecznego drzewka, jest
*6 stycznia, czyli Święto Trzech Króli. Data ta jednak nie jest
popularna, a wiele osób uważa, że jest to zwyczajnie za
wcześnie.
Drugim terminem jest Niedziela Chrztu Pańskiego, która
wypada w pierwszą niedzielę po Święcie Trzech Króli. W tym
roku będzie to
*13 stycznia.
Kiedy najpóźniej można rozebrać
choinkę ? Trzecim i zarazem ostatecznym terminem jest
Święto Ofiarowania Pańskiego (inaczej święto Matki Boskiej
Gromnicznej)
, które wypada
*2 lutego. To właśnie tego dnia najczęściej
rozbierane są choinki w polskich kościołach." a więc jednak ostatecznym terminem rozbiórki był 02. luty a ja przekroczyłem limit o 9 dni i o tym jest tutaj mowa - i teraz " boje się " że będę obrzucony klątwą:)))

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

da®®io
a my Pani Wakirio to o ile pamiętam to chyba mamy ze sobą na pieńku po tej ostrej wymianie uprzejmosci jaka kiedyś odbyła się na Atlantydzie - pamięta Pani?

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

Walkiria
Trochę z opóźnieniem piszesz, bo zdążyliśmy zamienić już parę słów.
Loti zaś to dla mnie tylko stary, samotny kocur, dla którego jedyną rozrywką jest klapa w drzwiach z eksploracją środowiska zewnetrznego wokół własnego ogona i wychodka :D

Co do tych wyżej informacji... Cóż, chyba mi niepotrzebna ta wiedza i zupełnie zbędna. Ale dobrze coś nowego jednak poczytać :)

P.s. Na pieńku nie jesteś ty, tylko inny osobnik gwoli ścisłości, przez którego muszę zmienić numer.  Miał już zakaz zbliżania się do byłej i nie wie co znaczy słowo - nie.
Nie cierpię takich typów i tak zawsze pozostanie. Może przez to mam złe skojarzenia z mężczyznami na forach, którzy też tego słowa zupełnie nie znają.
Oczywiście ja nie pcham tu na siłę się. Jeśli boisz się mojej obecności tylko powiedz. Zrozumiem :)

A tak propos mógłbyś ściągnąć te ciemne okulary czasem. Przy powitaniach z kobietami tak nie wypada :D

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

da®®io
ok. spoko, wiesz, ze jestem szczery - zapomnijmy co złe - a moje hipsterskie okularki są różowe:)

Re: a ja wbrew zaleceniom kościelnym dopiero teraz rozebrałem choinkę:)

MaryLou
U mnie jeszcze stoi..:)) I wystroj ciagle swiateczny:))A co bede sobie i domownikom oraz gosciom zalowac!:)) Nie mam czasu na bzdety...Swiat woła:))
Pozdrawiam Ciebie i Walki:)
12