a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
Ale ze niby jak on się sprawdził? Co takiego zrobił? W TicTopie wystąpił? Narażał ludzi ściskając im ręce w tłumie... Yyyyyy tranformacjo cus mi tu n ie gra...No chyba że codziennie jego pyzato uśmiechnięta buźkę w tv widziałaś i tyle ci wystarczy... Bo mi nie..

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

jakie beda " wyniki " korespondencyjnego glosowania to mozna się domyslic, ale w internetowm moim zdaniem by polegli oto jak przed wyborami 2019 glosowali w necie lodzianie w stosunku do ludzi pisu
1...
5,68% 94,32%

2...
19,57% 80,43%

3...
50,17% 49,83%

4...
34,62% 65,38%
wyniki w necie na 1 dzien przed ciszą wyb. byly diametralnie inne od tych w urnach bo pomimo takich negatywnych ocen to oni weszli do Sejmu co juz wyglądało podejrzanie
ps. jesli internetowe glosowanie wymagaloby jakiejs rejestracji i logowania to ja dziękuję - jak dotąd nie głosowanie też jest formą wyboru

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Transformacja trwa...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Napisałam moje zdanie, a każdy może mieć swoje. Jeśli prowadziłabyś zajęcia ze studentami ( często o tym piszesz, ale trudno mi w to uwierzyć z powodu twojego chaotycznego języka. Żadna znana mi osoba z uczelni nie posługuje się czymś takim jak z komórki dla dzieci) i nagle by cię odwołano, a wstawiono inną osobę o innej narracji, co wtedy zrobiliby twoi studenci zaangażowani w temat?

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Transformacja trwa...
Tuska kiedyś lubiłam jako polityka.
Jak będę miała trochę czasu przyjrzę się Hołowni.

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

a teraz mam pytanie zasadnicze, skoro ze względu na wirusa obrót banknotami w bankach jest zagrożeniem to czy kilkanascie milionow listow przerzucanych na poczcie nie moze byc przyczyna rozsiania wirusa i jeszcze jedno - w jakim okresie ma odbywac się ta korespondencja? bo chyba nie tylko 10. maja - a co z cisza wyborczą - ile ma trwać - tydzień?

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Transformacja trwa...
DDD Wykładowczynią byłam na sali wykładowej. Tu jestem Lwiczka9. Dlaczego tak trudno Ci w to uwierzy?c? Internet to mój wentyl. Tu puszczam powietrze. I gadam co chce. Na auli musiałam przekazywać wiedze a tu sobie dworuje ze świata DD A Ty tutaj kim jesteś? Transformacja?? DDD Przedsiębiorca, politykiem, nauczycielka /zalatuje mi dydaktyzmem dla dzieci/, lekarzem, wywożącym śmieci? Pochwal się to też Cię tykne.. Ja również wyraziłam swoje zdanie. Boli Cię ono? Przesłać coś na opatrzenie rany?
Najważniejsze. Studenci są dorosłymi ludźmi i wolnymi i zrobiliby zgodnie ze swą wola. A ja nigdy nie narzucałam własnej narracji lecz przekazywałam wiedzę naukowo udowodniona.

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
W innych krajach np Szwajcarii już 2 tyg temu były procedury chyba 3 dniowej kwarantanny dla listów. W mojej byłej pracy składałam papierki i też 2 dni leżały w odkażaniu...

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Transformacja trwa...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Lubisz poszturchiwać droga Lwiczko i zaczepiać. Żaden nauczyciel akademicki nie zniżyłby się do takiej wolności. Wiesz dlaczego? Bo sposób wyrażania się, a szczególnie pisania jest zautomatyzowany. Nie ma czegoś takiego jak danie sobie wolności od sposobu własnego myślenia. Gdyby taka "hejka" jak ty wyszła do studentów to by ją zmiażdżyli. I o to w tym pytaniu chodziło, a nie twoją wolność w internecie.
Nie cierpię oszustów.
1234567 ... 10