a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
ja po takim korespondencyjnym glosowaniu - szczegolnie gdybym je zbojkotował - chcialbym sprawdzic w spisie wyborcow, czy nie ma przekrętów pod moimi danymi - czyli chcialbym moc potwierdzic, ze jednak nie oddałem swojego glosu czyli, ze nie uczestniczyłem w takich wyborach

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Transformacja trwa...
Myślisz że taka /bo nie podzielam jej poglądów i zachowania/ prof Pawłowicz też miała inny język na wykładach? Otóż nie. Studenci ja... uwielbiali. Masz nieprawdobodobnie konserwatywne poglądy. I nie rozumiesz młodzieży. No ale nie musisz. Nie jesteś wszak Wykładowczynią... Inie jesteś wolna.. Gdybyś była nie stanowiłoby problemu ujawnienie swojego zawodu... Więc nie jesteś oszustka tylko asekurantka.Nie cierpię asekurantów. Wolę oszustów. Ci to dopiero są inteligentni i odważni. Taki Dyzma, Kalibabka albo Wielki Szu.. DDD Sorry ale świetnie się z Tobą bawię..:)) Ty nie?
Zmykam, do kiedyś..

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Transformacja trwa...
"Lew "Nowy początek, odmiana losu.Kwiecień 2020" Eva Ariach Tarot i Psychologia
dla ciebie Lwiczko, no bo jak powiedzieć...

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
oj, kobiety - zastanawiam sie czy dla tej waszej konwersacji nie utworzyc osobnego wątku bo dobrze by było zeby ten traktował o tematach wyborczych

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
Sorki Darek... Ok. Już jestem grzeczna D.. Masz rację.. Nie godzi się kłócić w tych czasach.. Jaki będzie następny dzień? Wielka niewiadoma.... 3 wojna światowa a wróg fruwa w powietrzu... Trzymajmy się wszyscy i dbajmy o  siebie! Spokojnych snów...

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Transformacja trwa...
😁😷 Ewcia mowisz... 🙄🤗 Coś jest na rzeczy.. Czuję ten nowy początek nawet jak Ewy nie słyszę.. Dziękuję. Śpij spokojnie i dbaj o siebie i bliskich.. Kiedyś to minie.

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Duda blyskawicznie podpisał tą Sejmową tarczę tak jakby to był jakis cudowny produkt - a ja zastanawiam sie czy Senat nie powinien był schować tą tekturowa do zamrazalki, a podjąc prace nad własną - wiem ze czas wdrozenia jej ich poganiał ale kogo ona zadowoli i zabezpieczy to niedlugo się okaże - obawiam się, ze pis zacznie dodruk pieniadza bez pokrycia zeby miec z czym łatac te dziury

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Mary Lou
Z tego co czytałam gdzieś to już 8 mld drukują...
12345678 ... 10