a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Bardzo stare nagranie, ale warto posłuchać:

"Krzysztof Cegielski, były żużlowiec, a obecnie komentator i ekspert TVP Sport był gościem Tomasza Lisa. Wziął udział w dyskusji (wraz z Janem Melą i Karoliną Korwin Piotrowską) na temat igrzysk paraolimpijskich i burzy jaką wywołał w związku z tym Janusz Korwin-Mikke."

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Debata prezydencka

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

"Borys Budka - wystąpienie z 12 maja 2020 r."

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Perełka
Spełniło się Twoje marzenie Darrio. Trzaskowski w grze prezydenckiej.

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Sputnik
No nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie. Wawa będzie miała jakiegoś pisowskiego komisarza-destruktora :/

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Skoro tak mówi Twój "Domowy" to chyba dobrze... Skoro przyjęłaś Go pod swój dach to masz do Niego zaufanie :)

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

"Gwiazda TVP Marian Kowalski "Masakruje"... Mariana Kowalskiego!?"

Marian Kowalski w latach 2014–2015 wiceprezes Ruchu Narodowego. Kandydat na urząd Prezydenta RP w wyborach w 2015.
Częsty gość w skrajnie prawicowej telewizji "wRealu24" a ostatnio nawet ekspert w TVP 1.

Czy tak wygląda mózg każdego skrajnego prawaka?

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Można gwizdać na kandydata na prezydenta czy nie można?