a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

ten wątek zaczynał sie moją propozycją wystawienia Trzaskowskiego na kandydaturę na prez. z poparcia PO-KO i skoro Rafał wszedł na poważnie do tej gry to dla " pokrzepienia serc " ludzi antypisu warto przypomnieć ten wynik z wyborow samorządowych jako przykład, ze pis nie jest nie do pokonania

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
zajrzalem na multi znów na chwilkę, żeby zobaczyc co słychać, a tak na dłużej to może na pocz.czerwca sie pojawię - hej:)

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
Rafał pnie się w górę, Adrian notuje zjazd w dół - mam przeczucie że w 1 turze Duda zaliczy 39% a Trzaskowski 31% - co w 2-ej turze dawaloby jemu realne szanse na ostateczny sukces

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
w poprzedmich wyborach Duda wygral z Komorowskim roznica 500000 glosow i przez to mielismy przez 5 lat jednowladczy ulomny pseudodemokratyczny system robiacy z Polski kurnik i bajzel na kolkach w srodku Europy - Gdyby to wtedy Komorowski wygral wybory to wiekszosc ustaw demolujacych Panstwo i sądownictwo trafiloby do kosza a pis bylby izolowany w swoim pedzie do wladzy a Kraj Nasz bylby w swoim rozwoju o kilka krokow do przodu - pora zawrocic ta karawane ktora znow dotarla do punktu w ktorym kontynuacja tej przeprawy staje sie niebezpieczna-Mamy dosc takiej destrukcyjnej wladzy !!!

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
jesli przewidywana frekwencja przekroczy np. 75% to obawiam sie o plynnosc i czasowe ramy przebiegu wyborow - bo kolejki do urny beda " kilometrowe " - juz zastanawiam sie w jakiej porze dnia isc na glosowanie aby uniknac tego ryzykownie zakaznego koronowirusem scisku - to moze byc niewyobrazalny ogon do urn

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
mecz półfinałowy już za nami -ale za 2 tygodnie bedzie dopiero pierwsza połowa finału a druga połowa tej rozgrywki to decyzja Sądu Najwyzszego co do wazności wyborów i dopiero wtedy bedzie znany prezydent

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
byłem dziś na Piotrowskiej na wiecu wyborczym Rafała - masa ludzi, gorąca atmosfera - było to fajne widowisko - RT zaprezentował się bardzo dobrze-był przekonujący, wyrazisty i pewny siebie

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

"Gdy wybory wejdą za mocno"

https://www.wykop.pl/link/5586237/leb-uciac-do-krematorium-zawiadomienie-do-prokuratury-po-slowach-o-lgbt/