a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
- warszawskiego prezydenta - Trzaskowskiego - bo w powodzenie p.Kidawy-Blonskiej nie za bardzo wierzę - Amerykanie juz to przetestowali z Hilary Clinton

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
czarno to widzę-Tusk juz prawdopodobnie nie przyjedzie na wybory na białym koniu, a po stronie opozycyjnej nie widać sensownej kontrkandydatury - osoby o znanych nazwiskach ktore mogły realnie zawalczyc wycofaly sie w przedbiegach w obawie przed przegraną a te ktore pozostały do wyboru nawet w najmniejszym stopniu nie gwarantują sukcesu - Opozycja jest zamotana w swoich pomysłach, a tymczasem Duda juz robi sobie kampanię prezydencką jeźdżąc ze swoimi populistycznymi dyrdymałami po kraju

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

Anna.
Mnie się marzy PREZYDENT Adam Bodnar lub Jerzy Owsiak, z kobiet to mieszanka Kidawy Błońskiej, Ochojskiej, Senyszyn i Kręglickiej...

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

na sportowej galii na 100 lecie PZPN wszyscy tak " czapkowali " p.Andrzejkowi, tak sie jemu " przymilali " aż do przesady - mam tylko nadzieje, ze to była taka przyzwoita gra dyplomatyczna wobec jego stanowiska a nie samej kontrowersyjnej osoby - ja obecnosc prezydenta na tej uroczystosci odbieram jako kolejny element jego kampanii przedwyborczej jaką zorganizowala mu tvp z udziałem pzpn

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
ja uważam, że w naszym kraju kobiety nie glosuja na kobiety a wiec raczej projekt " kobieta na prezydentkę:) POLSKI  nie ma szans - u nas ten numer nie przejdzie - jesli mialbym wybierac to skoro innych opcji nie ma to stawiałbym na centro-lewicowego Jaśkowiaka

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
Jaskowiak był szansą na nowe rozdanie w PO - to mogłaby być nowa twarz w wielkiej polityce - p.Kidawa mi jakoś nie leży, jest miękka, a więc pewnie na 1-ą turę nie pójdę - decyzję podejmę gdy bedzie wiadomo kto bedzie w 2-jej turze

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
wyczytałem w necie taką tezę, że gdyby Hołownia był
kandydatem KO na prezydenta to by bez problemu pokonał
Dudę w II turze - a tymczasem p. H wykazał się
niekonsekwencją i wystraszeniem zaczynająca się kampanią
wyborczą skoro przepraszał za wątek smoleński po swoim
spocie - może własnie tym podejsciem do tematu mógł
zyskać kilka % zwolennikow- uległ presji i wycofał te
materiały i teraz jawi się jako lawirant i osoba niepewna
swoich przekonań

Re: a może Opozycja powinna na Prezydenta Polski zaproponować

da®®io
koła toruńskie nie sa zadowolone z postawy dudy i dlatego prawdopodobnie rydzyk wystawi do wyborów swojego moherowgo kontrkandydata - mam nadzieję, że to posunięcie to strzał w piętę prawicy osłabiające  notowania d. 1 turze - może uszczkną mu ze 2% a to może być decydującym dla tych wyborów
1234 ... 10